K: D-mootori väntvõlli pronkspuksi vahetus?
#4

(22-03-2009, 21:27 PM)m1e2l3 Kirjutas:  aga kas mingit tihendamis varjanti pole ?

Kui Sul on tihenduspuks kulunud, siis pead Sa selle välja vahetama - ega kulunud puksi mingi muu vahendiga tihedaks ei saa. Nagu iga teinegi piirkulunud detail tuleb välja vahetada. Puksi simmerlingiga (teise tihendamisviisiga) ei ole mõeldav asendada, see eeldab karteripoole freesimistöid ja jätab peaülekanderuumi määrdeta.

Kuna Sa probleemiga hädas oled, siis eeldan, et ta on kulunud juba nii märgatavalt, et küttesegu satub ohtralt peaülekande ruumi ja seepärast on mootori võimsus langenud. (Kuigipalju, muidugi, teda peabki sattuma, see määrib sidurit ja peaülekannet, mille kaas peab ka ju igal juhul olema hermeetiliselt tihendiga kinni.)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: D-mootori väntvõlli pronkspuksi vahetus? - Autor: m1e2l3 - 22-03-2009, 21:12 PM
RE: kas keegi oskaba aidata ? - Autor: valdo - 22-03-2009, 21:20 PM
RE: K: D-mootori väntvõlli pronkspuksi vahetus? - Autor: m1e2l3 - 22-03-2009, 21:27 PM
RE: K: D-mootori väntvõlli pronkspuksi vahetus? - Autor: valdo - 22-03-2009, 23:29 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne