28-03-2009, 16:30 PM
Huvitav, kui lugeda neid vastuseid, siis tekib vägisi tunne, et see kolb mis eelpoolmainitud meetodeid (tavotiprits; lukustustang + töötava mootoriga pedaalivajutus) kasutades välja tuli, ei olnudki tegelikult kinni...
Minu kogemusel on selline töö alati lõppenud raskema variandiga: support pooleks, tolmukaitsed maha, kõvasti gaasilambiga kuuma - kolb lausa tumepunaseks, natuke pressid kolbi kruustangide vahel sissepoole, roostelahtistitega leotus, pisut kougid kõvade kruvikatega välja, uuesti leotus, pigistad taas kokku jne vähemalt 5 korda järjest, ...ja lõpuks saad kätte.
Pärast, muidugi, jooksed supportiga galvaanikasse (või klaaskuuli, kui on alu. support), paned uue kolvi ja remontkomplekti...
Aga vblla mul siiani lihtsalt sattunud vaid täiesti lootusetud juhtumid? (Dunlopi maailma esimesed ketaspiduri supportid ntx. (jaguaritel paigaldati), mis uuena maksavad päris palju....)
Minu kogemusel on selline töö alati lõppenud raskema variandiga: support pooleks, tolmukaitsed maha, kõvasti gaasilambiga kuuma - kolb lausa tumepunaseks, natuke pressid kolbi kruustangide vahel sissepoole, roostelahtistitega leotus, pisut kougid kõvade kruvikatega välja, uuesti leotus, pigistad taas kokku jne vähemalt 5 korda järjest, ...ja lõpuks saad kätte.
Pärast, muidugi, jooksed supportiga galvaanikasse (või klaaskuuli, kui on alu. support), paned uue kolvi ja remontkomplekti...
Aga vblla mul siiani lihtsalt sattunud vaid täiesti lootusetud juhtumid? (Dunlopi maailma esimesed ketaspiduri supportid ntx. (jaguaritel paigaldati), mis uuena maksavad päris palju....)