29-03-2009, 11:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2014, 01:32 AM ja muutjaks oli 2715.)
Tüüpiline tänapäeva mootorratta generaator on püsimagnetitega,annab vahelduvvoolu ja pinge tõuseb kuni 100 voldini.
Ainult alaldiga ilma pingeregulaatorita pole mõeldav kasutada.
Pingeregulaator ei toimi mitte ergutusvoolu piiramisega nagu autodel,vaid
liigne pinge lastakse massi.
Loomulikult tekib selle käigus arvestatav kogus soojust ja seetõttu on küllalt
suur ribiline asi.
Pingeregulaatori säästmiseks peavad tuled pidevalt põlema ja esituli võetakse
tavaliselt enne regulaatorit.
Gabariit, piduri ja suunatuled akult.
Pingeregulaatori valimisel võiks võtta pisut suurema võimsusega kui on generaatoril.
Ainult alaldiga ilma pingeregulaatorita pole mõeldav kasutada.
Pingeregulaator ei toimi mitte ergutusvoolu piiramisega nagu autodel,vaid
liigne pinge lastakse massi.
Loomulikult tekib selle käigus arvestatav kogus soojust ja seetõttu on küllalt
suur ribiline asi.
Pingeregulaatori säästmiseks peavad tuled pidevalt põlema ja esituli võetakse
tavaliselt enne regulaatorit.
Gabariit, piduri ja suunatuled akult.
Pingeregulaatori valimisel võiks võtta pisut suurema võimsusega kui on generaatoril.