08-04-2009, 21:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2009, 21:30 PM ja muutjaks oli Janka.)
Valmet.
Üks tuntumaid metsamasinamarke kahtlemata.
Seekord võimalus esitleda teile suurimat mudelit 890.3
See "punkt kolm" näitab, et tegemist kolmanda uuendusega/modifikatsiooniga 890 mudelist.
Pikka juttu ei tee, lihtsalt palju pilte:
Juhi töökoht:
Näidikute plokki asendab Maxi arvutikuvar:
Lisaks minikangikestele asub käetugedes veel hulgaliselt nupukesi navigeerimiseks arvutis, käikude sisse-väljalülitamiseks, koormavõre liigutamiseks, sahateraga opereerimiseks jne... :
Ja selline on pilt, mida näeb selle kolaka esiaknast:
Paras koljat kokkuvõttes.
Viiemeetrine palk annab koorma mahuks ilma kuhjata,stoikaotstega triiki olevana tiba üle 19tm. Tegelikult pole see teab-mis-suur koorem.
Ise olen vanale 862-le suutnud peale pakkida üle 25tm 5,2meetrist kuusepalki. Lahe juhus oli. Poolhaakega Kamaz sõitis ette, ladusin ta täis ja endale jäi veel paras ports palke "kojuviimiseks" selga . Lühike vedu oli, maastik suurepärane.
Üks tuntumaid metsamasinamarke kahtlemata.
Seekord võimalus esitleda teile suurimat mudelit 890.3
See "punkt kolm" näitab, et tegemist kolmanda uuendusega/modifikatsiooniga 890 mudelist.
Pikka juttu ei tee, lihtsalt palju pilte:
Juhi töökoht:
Näidikute plokki asendab Maxi arvutikuvar:
Lisaks minikangikestele asub käetugedes veel hulgaliselt nupukesi navigeerimiseks arvutis, käikude sisse-väljalülitamiseks, koormavõre liigutamiseks, sahateraga opereerimiseks jne... :
Ja selline on pilt, mida näeb selle kolaka esiaknast:
Paras koljat kokkuvõttes.
Viiemeetrine palk annab koorma mahuks ilma kuhjata,stoikaotstega triiki olevana tiba üle 19tm. Tegelikult pole see teab-mis-suur koorem.
Ise olen vanale 862-le suutnud peale pakkida üle 25tm 5,2meetrist kuusepalki. Lahe juhus oli. Poolhaakega Kamaz sõitis ette, ladusin ta täis ja endale jäi veel paras ports palke "kojuviimiseks" selga . Lühike vedu oli, maastik suurepärane.