Jama mootoriga
#5

(14-04-2009, 20:42 PM)renee Kirjutas:  ... kust seda lisa õhku peaks tirima kui selles jama.

Nagu ikka tüüpiline:
- riknenud väntvõllipuks ülekandepoole juures;
- riknenud kaelustihend (simmerling) süütepoole juures;
- lahtipõrunud või riknenud tihendiga sette väljalaskekruvi;
- riknenud karburaatoritihend;
- riknenud (dehermeetunud) pooltevaheline tihend (seal on paar väga "peenikest" kohta...);
- riknenud silindrialune tihend.

D5 mootoreid toodeti juba üsna ammu ehk siis enam kui 40 aastat tagasi. Nelja aastakümnega juhtub tihenditega aga mõndagi. Ise olen kõikidel restaureeritud D-mootoriga isenditel paraniidist kõik tihendid uued lõiganud ja vanad on olnud tihti väga rabedad...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jama mootoriga - Autor: renee - 14-04-2009, 19:17 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: Ishijupp - 14-04-2009, 19:35 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: t-25a - 14-04-2009, 19:48 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: renee - 14-04-2009, 20:42 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: valdo - 14-04-2009, 21:34 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: Sojourner - 15-04-2009, 14:02 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: valdo - 18-04-2009, 23:46 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: renee - 17-04-2009, 20:30 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: renee - 28-04-2009, 17:07 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: renee - 29-04-2009, 13:43 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: renee - 08-05-2009, 17:12 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne