17-04-2009, 22:58 PM
Eks logari vajalikkus sõltub automudelist. Kas ja mis logari taha koguneb sõltub õhuvooludest rataste juures ja on jälle autodel erinev. Isiklikult olen logarite puhul näinud ikka positiivset efekti. Takistab otsest vee ja kivirahet, õigel paigutamisel sõidudtuul kuivatab logari ja koopa vahe, ning salamädanikke kergesti ei teki. Tagumised logarid ja koopad on üldiselt probleemsemad, sest sinna jõuab ka esirataste alt õhkutõstetud plöga ja sool, ning siin on logaritaguse roostetamine kergem tulema..
Kes on klassikmosse esikoopaid kobanud, see teab kui suured panipaigad on seal muda jaoks tehtud. Ilma logarita võib sealt labidaga liiva koukida...
Kes on klassikmosse esikoopaid kobanud, see teab kui suured panipaigad on seal muda jaoks tehtud. Ilma logarita võib sealt labidaga liiva koukida...