Jama mootoriga
#8

(15-04-2009, 14:02 PM)Sojourner Kirjutas:  Mootoripoolte vahelise tihendi soovitan asendada spetsiaalse silikooniga...

Veidi paraniidi lõikamistööd ei tohiks kellelgi üle jõu käia.

Kui originaalis on seal tihend 0,6 mm, siis tuleb sinna panna tihend 0,6 mm. Silikoon jääb võrratult õhem. Ja ei paista välja originaal.

Mina oma restaureeritava Gauja D5 mootorile ei pannud põhimõtte pärast muud, kui algse välimusega tumehall paraniit, mis oli seal algseltki.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jama mootoriga - Autor: renee - 14-04-2009, 19:17 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: Ishijupp - 14-04-2009, 19:35 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: t-25a - 14-04-2009, 19:48 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: renee - 14-04-2009, 20:42 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: valdo - 14-04-2009, 21:34 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: Sojourner - 15-04-2009, 14:02 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: valdo - 18-04-2009, 23:46 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: renee - 17-04-2009, 20:30 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: renee - 28-04-2009, 17:07 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: renee - 29-04-2009, 13:43 PM
RE: Jama mootoriga - Autor: renee - 08-05-2009, 17:12 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne