19-04-2009, 18:05 PM
Jaa-jah,ikka musta numbrit vaja
Asjatundjana võtan ka sõna (nimelt on ka minul olnud musta numbriga masinaid, tõsi küll, siis olid kõigil mustad numbrid
)
Kurtnas Urmas Teearu muuseumis on T200 täiesti olemas, sõitnud ainult mõned kilomeetrid. Omal on näiteks T200M, millel veljed on tõesti alumiiniumvärviga kaetud. Muidugi võib eesmärgiks seada musta numbriga vääristamise, aga seda on mõneti keeruline saada, eriti kui tegu pole mõne vanema/eksklusiivsema masinaga, mille puhul ise loed kõrgele komisjonile ette, et see polt pole päris õige mul ja nemad asjalikult takka noogutavad
.
Siimu/Siimlase puhul on küll tegu tõsise ja pühendunud mehega, kes järjest seda Pannoonia rida arendab ja väga põhjalikult ja hästi. Mehel on huvi, püsivust ja vahendeid.
On ju meil ka taastatud Tulasid, miks nad pole taodelnud või saanud seda musta numbrit, ei mina tea. Eks ta selline tunnustamise ja vääristamise asi ole, praktilise poole pealt leian, et kui on muidu dokumendid ja valge numbri võimalus, siis pole nagu lugu
Ülerestaurerimise teemat on ka siin veidi arutatud, mitmeid arvamusi on, aga liiga hästi tegemise pärast Sul tume number saamata küll ei jää.
Üldiselt Euroopas mindi kusagil alates 1930-ndast aastast nikeldamise asemel üle kroomimisele, mõningad erandid küll on, näiteks jalgrataste juures mõned lätlased ja ka eesti tootjatel mõned mudelid, rootsi Husqvarnade Novo-tüüpi tagumised rummud jne.
Nii et Tula ikka kroomi alla ! Edu !!!


Kurtnas Urmas Teearu muuseumis on T200 täiesti olemas, sõitnud ainult mõned kilomeetrid. Omal on näiteks T200M, millel veljed on tõesti alumiiniumvärviga kaetud. Muidugi võib eesmärgiks seada musta numbriga vääristamise, aga seda on mõneti keeruline saada, eriti kui tegu pole mõne vanema/eksklusiivsema masinaga, mille puhul ise loed kõrgele komisjonile ette, et see polt pole päris õige mul ja nemad asjalikult takka noogutavad

Siimu/Siimlase puhul on küll tegu tõsise ja pühendunud mehega, kes järjest seda Pannoonia rida arendab ja väga põhjalikult ja hästi. Mehel on huvi, püsivust ja vahendeid.
On ju meil ka taastatud Tulasid, miks nad pole taodelnud või saanud seda musta numbrit, ei mina tea. Eks ta selline tunnustamise ja vääristamise asi ole, praktilise poole pealt leian, et kui on muidu dokumendid ja valge numbri võimalus, siis pole nagu lugu

Ülerestaurerimise teemat on ka siin veidi arutatud, mitmeid arvamusi on, aga liiga hästi tegemise pärast Sul tume number saamata küll ei jää.
Üldiselt Euroopas mindi kusagil alates 1930-ndast aastast nikeldamise asemel üle kroomimisele, mõningad erandid küll on, näiteks jalgrataste juures mõned lätlased ja ka eesti tootjatel mõned mudelid, rootsi Husqvarnade Novo-tüüpi tagumised rummud jne.
Nii et Tula ikka kroomi alla ! Edu !!!