20-04-2009, 16:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2009, 16:28 PM ja muutjaks oli veix__.)
Samas jällegi vähemalt 3M-l (vist ka vanematel) käib käigukasti ja õhupuhasti vahel voolik. Selle eesmärgiks suudan välja mõelda 2 varianti:
1) käigukastis alarõhu tekitamine, et "valeti pidi" oleva simmeri vahelt käigukasti sattuv ülerõhk ja kütuse aurud/udu ära imeda
2) käigukastis alarõhu tekitamine, et "õiget pidi" oleva simmeri vahelt õli käigukastist karterisse ei imetaks
2. peaks vast ikka õige olema?
1) käigukastis alarõhu tekitamine, et "valeti pidi" oleva simmeri vahelt käigukasti sattuv ülerõhk ja kütuse aurud/udu ära imeda
2) käigukastis alarõhu tekitamine, et "õiget pidi" oleva simmeri vahelt õli käigukastist karterisse ei imetaks
2. peaks vast ikka õige olema?
