24-04-2009, 12:11 PM
(20-04-2009, 16:37 PM)gruppen Kirjutas: Minu teada on selle augu näol tegemist rõhutasandiga mis ei lase su "vaso" käigukasti hammasrataste poolt tekitataval rõhul käigukasti enda tihendeid välja suruda. Tänu sellele omakorda ei jookse käigukast kokku. Vähemalt muudel asjadel olen nagu sellist lähenemist kohanud. Võib-olla ka eksin - eks targemad parandavad.
Lugesin selle nüüd siin uuesti üle ja kasutades seda poppi ja noortepärast keelekasutust: mul sikutas see teema praegu kaabli ketsi alla kinni
Jah põhimõtteliselt ongi. Eks ma hiljem otsin A.Palu piibli ülesse kuid meelde on jäänud,et käigukastis tekib rõhk seoses kuumenemisega ning see on vaja välja lasta muidu rikub tihendib või jumal teab mida.