27-04-2009, 13:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2009, 14:04 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Võibolla on see harjunud inimesele tõesti lihtne, aga mina kakkusin mossel küll esimest korda käigukasti maha. Kogu jama oli selles, et käigukasti korpus läks enne kere vastu kui võlli ots korvist välja tuli. Ruumi pole! Noh hea küll, ära veel kuidagi sai, väikese jõu kasutamisega. Ega see vägistamine hea asi ei olnud, kahjatsen pattu...
Tagaveolistest olen käigukasti vahetanud Bedfordil ja Datsunil. Maas ja laiali käis ka sidur. Probleeme polnud.
Esiveolistest Audi 100-l. Sellel ka ju mootor pikuti peal ja ei olnud selles mõttes problat, et oleks ruumi vähe. Ainult raske oli raip! Sidur käis ka maas ja laiali. Pärast töötas kõik OK.
Mossega sügeles käsi juba relaka järele. No ei saa kasti enam otsa, lihtsalt ei lähe! Kast läheb vastu auto põhja ja nurk veitsa vale. Mootorit rohkem kallutada ei saa, seegi on ülevalt vastu keret. Täpselt ei mäleta, kaua mässasin, aga umbes pool päeva läks ära.
Härrastel, kes sama asja väidetavalt 35 minutiga teevad, paluks oma meetodeid lähemalt valgustada.
Ai kurja, muidugi võtsin kasti maha koos sidurikojaga! Ja tagasi ka...
Ei tulnud nagu selle peale, et asi pooleks käib. Käib ta ikka? Kas õli ka välja tuleb? Teistel autodel alati ühes tükkis maha võetud ja tagasi pandud. Kõikidest nendest vahetamistest hulga aega möödas, ei mäleta enam detaile. Lahti olen käigukasti võtnud ainult korra elus, vahetasin laagreid. Bedfordil siis. Nii et käigukastinduses olen nõrk.
Siduriketta südamiku vigastus tundub kõige loogilisem. Küllap nii ongi. Kui rohkem aega saan, võtan asja uuesti lahti. Kui suur on oht, et ketas lõplikult laguneb ja tee peale jätab? Tõsi küll, mosse on linna vahel sõiduks, pikki otsi ei sõida.
Tagaveolistest olen käigukasti vahetanud Bedfordil ja Datsunil. Maas ja laiali käis ka sidur. Probleeme polnud.
Esiveolistest Audi 100-l. Sellel ka ju mootor pikuti peal ja ei olnud selles mõttes problat, et oleks ruumi vähe. Ainult raske oli raip! Sidur käis ka maas ja laiali. Pärast töötas kõik OK.
Mossega sügeles käsi juba relaka järele. No ei saa kasti enam otsa, lihtsalt ei lähe! Kast läheb vastu auto põhja ja nurk veitsa vale. Mootorit rohkem kallutada ei saa, seegi on ülevalt vastu keret. Täpselt ei mäleta, kaua mässasin, aga umbes pool päeva läks ära.
Härrastel, kes sama asja väidetavalt 35 minutiga teevad, paluks oma meetodeid lähemalt valgustada.
Ai kurja, muidugi võtsin kasti maha koos sidurikojaga! Ja tagasi ka...
Ei tulnud nagu selle peale, et asi pooleks käib. Käib ta ikka? Kas õli ka välja tuleb? Teistel autodel alati ühes tükkis maha võetud ja tagasi pandud. Kõikidest nendest vahetamistest hulga aega möödas, ei mäleta enam detaile. Lahti olen käigukasti võtnud ainult korra elus, vahetasin laagreid. Bedfordil siis. Nii et käigukastinduses olen nõrk.

Siduriketta südamiku vigastus tundub kõige loogilisem. Küllap nii ongi. Kui rohkem aega saan, võtan asja uuesti lahti. Kui suur on oht, et ketas lõplikult laguneb ja tee peale jätab? Tõsi küll, mosse on linna vahel sõiduks, pikki otsi ei sõida.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.