28-04-2009, 00:13 AM
m61 on õiged karburaatorid k38, Eestis väga haruldased, K37et palju lihtsam leida. Unicwebi piltidel olev m61 on paras korneograafika, esihargi alumised otsad on m61el kroomitud ja natuke teise kujuga kui m72el.
Unicwebi m61 el on valed silindrid(vaata karpa kinnitusi, valed karpad, vale käigukast(õige on sama, mis m72el, vale esiporikas(kompu militaar m72 ehitajale)). Sinine m61 ei oma ka õiget käigukasti.
Raamist, m61el on tagumiset amordid paar cm pikemad kui m72el.
Uncwebi omal on valed sumpsid, need kõlbavad ainlt k750le(m72el on teistsugused), m61 õiged mõelge ise välja(vihjeks on google).
M61 veljed on aukudega lilleõie kujuga, rummul keskel õlitusnippel, tavalised laagrid(mitte koonus).
Genekas on sama mis m72el(lühike) mark hetkel ei meenu.
Lenksu, heeblite ja esitule suhtes olen hetkel loll.
Kahtlustan, et heeblid ei ole tagurpidi(mõningad pildid nõukaaegsetest raamatutest), esituli ilmselt vanemat tüüpi.
Kui kellegil sügavam huvi on, võiks ikka kuskilt deailkataloogi välja kaevata.
Paremat
m61 omanik
Unicwebi m61 el on valed silindrid(vaata karpa kinnitusi, valed karpad, vale käigukast(õige on sama, mis m72el, vale esiporikas(kompu militaar m72 ehitajale)). Sinine m61 ei oma ka õiget käigukasti.
Raamist, m61el on tagumiset amordid paar cm pikemad kui m72el.
Uncwebi omal on valed sumpsid, need kõlbavad ainlt k750le(m72el on teistsugused), m61 õiged mõelge ise välja(vihjeks on google).
M61 veljed on aukudega lilleõie kujuga, rummul keskel õlitusnippel, tavalised laagrid(mitte koonus).
Genekas on sama mis m72el(lühike) mark hetkel ei meenu.
Lenksu, heeblite ja esitule suhtes olen hetkel loll.
Kahtlustan, et heeblid ei ole tagurpidi(mõningad pildid nõukaaegsetest raamatutest), esituli ilmselt vanemat tüüpi.
Kui kellegil sügavam huvi on, võiks ikka kuskilt deailkataloogi välja kaevata.
Paremat
m61 omanik