05-05-2009, 22:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2009, 22:50 PM ja muutjaks oli veix__.)
Nüüdseks siis mootor käima aetud ja mõni proovisõit tehtud. Midagi on ikka mäda kusagil. Otseselt mootori mehhaanilise pealt nagu pole midagi näha. Tundub nagu säde ei oleks hea. Ei saanud hästi pihta milles asi. Seal ei saa ju muud reguleerida kui ainult magneti ja anduri vahelist pilu, mis peab 0,3 mm olema. Säde on kuidagi imelik ja tundub nagu jätaks sädeme pärast vahele mõnikord. Kui ühtlase koormusega sõita, siis hakkab hullult vahele jätma, gaasi andes olukord paraneb ja pöörded tõusevad, aga mingil maal nagu poob kinni ja võib hakata hoopis hoogu maha võtma. Jõudu absoluutselt ei ole ja max. kiirus u. 80 km/h. Ikkagi sama kala mis eelmisel aastal enne lahti võtmist oli.
Ühe teise juppideks oleva Voshodi pealt võtsin ja vahetasin ära süütepooli, süütejuhtme, generaatori (koos magnetiga). WTF? Ikka sama jama. Karburaatorisse panin remondikomplekti. Ei saa pihta milles asi. Silinder ei ole küll uus, kolb ja rõngad on. Lõtkud ei ole nii suured, et see võiks seda jama põhjustada. Mõtlesin, et äkki aja jooksul geneka magnet jääb nõrgemaks vms ja seetõttu ei anna enam head sädet? Süütehetk peaks paigas olema. Nagu aru olen saanud, säde tekib sel hetkel kui magneti pilu anduriga kohakuti läheb. 3 mm enne ÜSS-i on.
Ühe teise juppideks oleva Voshodi pealt võtsin ja vahetasin ära süütepooli, süütejuhtme, generaatori (koos magnetiga). WTF? Ikka sama jama. Karburaatorisse panin remondikomplekti. Ei saa pihta milles asi. Silinder ei ole küll uus, kolb ja rõngad on. Lõtkud ei ole nii suured, et see võiks seda jama põhjustada. Mõtlesin, et äkki aja jooksul geneka magnet jääb nõrgemaks vms ja seetõttu ei anna enam head sädet? Süütehetk peaks paigas olema. Nagu aru olen saanud, säde tekib sel hetkel kui magneti pilu anduriga kohakuti läheb. 3 mm enne ÜSS-i on.