Huvi esiveoliste mossede vastu tekkis juhuslikult. Esimene sedasorti masin sattus kätte Osta EE oktsioni kaudu 2001 a. Masin oli Eesti Energia läbiaetud ametiautost romu, mille pooleldi pulli pärast oktsionilt ostsin (spidonäit oli u 163000, mis ei näita muidugi midagi). Mootor oli (korduvalt) kokkulastud, sisu ametiautole omaselt intensiivkasutusest lagunenud. Kere oli ülevärvitud. Masin sai paelaotsas ära toodud ja siirdus otse mootoriremonti.
Mootoris olid ülessulanud kepsusaaled, lihvi läks väntvõll, vahetusse saaled ja osad kepsud, kolvirõngad, jm. pudipadi.
Remont ja sõidukonditsiooni viimene läks kokku u 2X kallimaks kui oli auto ostuhind. Ise sai masinale nostalgiahoos tõsisemalt kallale karatud alles 2007. Esmalt sai võetud ette keevitustööd. "Tagumik" oli põhja poolt juba üsna olematuks muutunud. Nii sai ikka päris hulga kilosid keevitustraati masinasse panustatud... Ühtlasi sai pool masinat ka uue värvikihiga kaetud.
Kuna värvitöö jäi poolikuks, sai 2008 suvel tehtud masinale põhjalikum värvitöö üle kogu kere ja lõpetuseks lakk peale lastud. Nüüd käib masin väljas suviti...
Mootoris olid ülessulanud kepsusaaled, lihvi läks väntvõll, vahetusse saaled ja osad kepsud, kolvirõngad, jm. pudipadi.
Remont ja sõidukonditsiooni viimene läks kokku u 2X kallimaks kui oli auto ostuhind. Ise sai masinale nostalgiahoos tõsisemalt kallale karatud alles 2007. Esmalt sai võetud ette keevitustööd. "Tagumik" oli põhja poolt juba üsna olematuks muutunud. Nii sai ikka päris hulga kilosid keevitustraati masinasse panustatud... Ühtlasi sai pool masinat ka uue värvikihiga kaetud.
Kuna värvitöö jäi poolikuks, sai 2008 suvel tehtud masinale põhjalikum värvitöö üle kogu kere ja lõpetuseks lakk peale lastud. Nüüd käib masin väljas suviti...