09-05-2009, 14:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2009, 15:33 PM ja muutjaks oli Janka.)
Veel üks Logman.
Eespool oli põgusalt juttu mudelist 801-6. See viimane number tähistab mootori silindrite arvu. Uuemad tulevadki kõik 6-silindriliste Sisu diislitega. Varemkasutatu, esimene Logmani mudel üldse, Iveco neljapütasega on jäädavalt eilne päev - ajalugu (801-4 oli peal).
Aga nüüd siis võtsin ette Logman 821H põhjalikuma jäädvustamise.
821H on edasiarendus mudelist 811H.
Värskem mudel on raskem, raskuskese on allapoole toodud seega ka stabiilsem ja seda tänu tagaossa kahele poole raami lisatud kütusepaakidele.
Kui 811 ülal asuv paak mahutab ca. 200 liitrit kütust, siis 821H alumised paagid mahutavad lisaks veel samapalju.
Tegemist jällegi lätlaste kasutuses olnud masinaga ja tähelepanelikum silm leiab mõlke nii siin kui seal.
Käsi südamel, mina pole neid sinna teinud
, pigem vastupidi.
Möödunud 2008. aasta märtsis käis seesama masin mu käe alt läbi - tõime ta Eestisse remontida täpselt samuti nagu pool aastat hiljem 811F vedajagi. Kapott oli üsna kõver, samuti hüdropaagi peal asuv kaas. Sellid olid haava suutnud endale pähe lasta
. No juhtub ikka, sellepärast veel kedagi seinaäärde ei panda, endalgi paar taolist juhust olnud.
Kõik plekid said tookord taas sirgeks pekstud ja üle värvitud. Paariks nädalaks siis tookord seda ilu jätkuski....
Sellele radikavõrele ja kapotile tehtud voldi eest annaks küll autorile paraja tohlaka torni pihta - tehtud veotraktori poolt niisama "pulli pärast". Harverimees jäi tukkuma ja vedajakutil oli hädasti vaja minna teda oma masinaga "äratama" - nagu lasteaed
.
Lõikepeaks on sellise massiga pillil juba suurem Keto Supreme kui vanematel mudelitel. Muidugi võib sinna riputada ka väiksema pea, aga ju siis oli tahtmine proovida seda jurakamat.
Ma ei ütle midagi - minu jaoks lihtsalt kole agregaat - nagu suure sangaga ämber
.
Juhi töökohtalt ei leia suurt erinevust midagi võrreldes teistega. Otsesõitmist ja head väljavaadet segab endiselt mast, aga see on kõikide masinate viga. No Valmet ja Ecolog (end. CAT) on tiba teisemad, aga nondel jälle parempoolne küljeaken "mastiga kaetud". Igal omad head ja vead
.
Tööarvutiks Motomit IT, andmesidel ja failide hoidmisel abiks soomlaste Sunit. Lätis on kaarega rangem süsteem riigimetsa liinis töötamisel kui meil, seepärast ka need kallid Sunitid Logmanitel peal.
Alusmasina tööd juhib ja kontrollib Parkeri IQAN.
IQAN'i ekraanilt saab vaadata temperatuure, rõhke ja teisi mootori ning hüdraulika tööd iseloomustavaid parameetreid. Samuti käib tõstuki ja muu tööhüdraulika häälestamine läbi selle karbikese.
Eespool oli põgusalt juttu mudelist 801-6. See viimane number tähistab mootori silindrite arvu. Uuemad tulevadki kõik 6-silindriliste Sisu diislitega. Varemkasutatu, esimene Logmani mudel üldse, Iveco neljapütasega on jäädavalt eilne päev - ajalugu (801-4 oli peal).
Aga nüüd siis võtsin ette Logman 821H põhjalikuma jäädvustamise.
821H on edasiarendus mudelist 811H.
Värskem mudel on raskem, raskuskese on allapoole toodud seega ka stabiilsem ja seda tänu tagaossa kahele poole raami lisatud kütusepaakidele.
Kui 811 ülal asuv paak mahutab ca. 200 liitrit kütust, siis 821H alumised paagid mahutavad lisaks veel samapalju.
Tegemist jällegi lätlaste kasutuses olnud masinaga ja tähelepanelikum silm leiab mõlke nii siin kui seal.
Käsi südamel, mina pole neid sinna teinud

Möödunud 2008. aasta märtsis käis seesama masin mu käe alt läbi - tõime ta Eestisse remontida täpselt samuti nagu pool aastat hiljem 811F vedajagi. Kapott oli üsna kõver, samuti hüdropaagi peal asuv kaas. Sellid olid haava suutnud endale pähe lasta

Kõik plekid said tookord taas sirgeks pekstud ja üle värvitud. Paariks nädalaks siis tookord seda ilu jätkuski....
Sellele radikavõrele ja kapotile tehtud voldi eest annaks küll autorile paraja tohlaka torni pihta - tehtud veotraktori poolt niisama "pulli pärast". Harverimees jäi tukkuma ja vedajakutil oli hädasti vaja minna teda oma masinaga "äratama" - nagu lasteaed

Lõikepeaks on sellise massiga pillil juba suurem Keto Supreme kui vanematel mudelitel. Muidugi võib sinna riputada ka väiksema pea, aga ju siis oli tahtmine proovida seda jurakamat.
Ma ei ütle midagi - minu jaoks lihtsalt kole agregaat - nagu suure sangaga ämber

Juhi töökohtalt ei leia suurt erinevust midagi võrreldes teistega. Otsesõitmist ja head väljavaadet segab endiselt mast, aga see on kõikide masinate viga. No Valmet ja Ecolog (end. CAT) on tiba teisemad, aga nondel jälle parempoolne küljeaken "mastiga kaetud". Igal omad head ja vead

Tööarvutiks Motomit IT, andmesidel ja failide hoidmisel abiks soomlaste Sunit. Lätis on kaarega rangem süsteem riigimetsa liinis töötamisel kui meil, seepärast ka need kallid Sunitid Logmanitel peal.
Alusmasina tööd juhib ja kontrollib Parkeri IQAN.
IQAN'i ekraanilt saab vaadata temperatuure, rõhke ja teisi mootori ning hüdraulika tööd iseloomustavaid parameetreid. Samuti käib tõstuki ja muu tööhüdraulika häälestamine läbi selle karbikese.