12-05-2009, 09:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2009, 10:02 AM ja muutjaks oli Basilio.)
Minu Bedfordil jäi kässari tross üldse väga meelsasti peale. Sai ntx talvel sula ilmaga vett ja siis külmas öösel kinni. Tuli hommikul teekannuga vett keeta ja peale visata, et liikuma saada.
Pärast kässarit talvel enam kasutada ei tahtnud, aga siis kippus jälle kinni roostetama.
Kui pikema seismise peale kinni roostetas, lasin trossi eestpoolt lahti, panin laia ja madala õlivanni bussi kõhu alla pakkude peale ja trossi sinna likku. Ilma rataste küljest lahtiühendamata. Leotamiseks kasutasin diislikütuse ja mingi vana mootoriõli segu. Mingi paar päeva seisis ja lahti tema tuli! Ei garanteeri, et see alati toimiks, aga mul õnnestus enne ülevaatust niimoodi kerge vaevaga tross lahti saada.
Pidurikatted vahetasin klotsidel ise. Pole väga suur töö. Kasutasin alguses EPO liimi ja pitskruvisid et kate kohal püsiks ja siis puurisin ning neetisin katted lõplikult külge. Sellise mõõduga pidurimansette saada polnud. Viskasin käega ja panin taha Audi 100 silindrid. Täpselt ei mäleta, aga suurt ümbertegemist ei olnud. Pleki sees olev auk tuli suuremaks puurida ja piduriklotside otsad natuke lühemaks lõigata, sest Audi silinder on pikem kui orikas. Miks just Audi silinder? Oli hetkel poes kõige odavam...
Võibolla sobib mõni muu paremini.
Ah jaa, kellel siin käima ei tahtnud minna... Kui mootor just hõre ei ole, siis originaal kõrgsurvepump pidi üks igavene ikaldus olema. Mul oli neid käkke 2 tk ja ühestki asja ei saanud. Autobaasis ei tahetud neid isegi vaadata. Sõiduauto ja bussivariandil on pumbad erinevad. Ilmselt ruumi pärast. Bussil on kapoti all kitsas. Bussivariant olla hädine, aga sõiduauto oma OK. Sain romulast sõiduka oma ja sobitasin peale. Mäletan, et lõikasin relakaga mingeid kronsteine väiksemaks, et peale mahuks, ja panna tuli 180 kraadi pööratuna(esikülg taha). Siis mahtus kuidagi. Tulemus oli väga hea. Pump töötas nagu kellavärk.

Kui pikema seismise peale kinni roostetas, lasin trossi eestpoolt lahti, panin laia ja madala õlivanni bussi kõhu alla pakkude peale ja trossi sinna likku. Ilma rataste küljest lahtiühendamata. Leotamiseks kasutasin diislikütuse ja mingi vana mootoriõli segu. Mingi paar päeva seisis ja lahti tema tuli! Ei garanteeri, et see alati toimiks, aga mul õnnestus enne ülevaatust niimoodi kerge vaevaga tross lahti saada.
Pidurikatted vahetasin klotsidel ise. Pole väga suur töö. Kasutasin alguses EPO liimi ja pitskruvisid et kate kohal püsiks ja siis puurisin ning neetisin katted lõplikult külge. Sellise mõõduga pidurimansette saada polnud. Viskasin käega ja panin taha Audi 100 silindrid. Täpselt ei mäleta, aga suurt ümbertegemist ei olnud. Pleki sees olev auk tuli suuremaks puurida ja piduriklotside otsad natuke lühemaks lõigata, sest Audi silinder on pikem kui orikas. Miks just Audi silinder? Oli hetkel poes kõige odavam...

Ah jaa, kellel siin käima ei tahtnud minna... Kui mootor just hõre ei ole, siis originaal kõrgsurvepump pidi üks igavene ikaldus olema. Mul oli neid käkke 2 tk ja ühestki asja ei saanud. Autobaasis ei tahetud neid isegi vaadata. Sõiduauto ja bussivariandil on pumbad erinevad. Ilmselt ruumi pärast. Bussil on kapoti all kitsas. Bussivariant olla hädine, aga sõiduauto oma OK. Sain romulast sõiduka oma ja sobitasin peale. Mäletan, et lõikasin relakaga mingeid kronsteine väiksemaks, et peale mahuks, ja panna tuli 180 kraadi pööratuna(esikülg taha). Siis mahtus kuidagi. Tulemus oli väga hea. Pump töötas nagu kellavärk.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.