12-05-2009, 19:28 PM
Veidi oma M1M-ist. Täna sai edukalt "Tecsol Paint And Gasket Remover" abil eemaldatud paks värv pirkalt ja raami numbrilt. Nüüd neid võimalik ka lugeda. Esiteks, endale üllatuseks avastasin, et masin on hoopistükis 57' aasta väljalase, mitte 56', nagu varem arvatud. Teiseks, pirka peal on mootori nr. 156728. Sama on ka kirjas mootori peal, kuid mis asja imelikuks teeb on see, et mootoril on M1A markeeringud ja pärineb 55' aastast (?!??).
![[Pilt: pirkaq.jpg]](http://img18.imageshack.us/img18/2706/pirkaq.jpg)
See muudab keerulisemaks arusaamise ka minu M1M õige elektrisüsteemist. Praegu on rattal küljes G38 generaator, mille GOST on 57. Tundub sobivat, kuid I-põlvkonna akupatareiga (koos G37 genekaga) ratastel pidi laternakorpuses olema seleenventiil, mis täidab relee ülesannet. Kui on seleenalaldi siis järelikult peab olema ka aku.[/i]
![[Pilt: tuli.jpg]](http://img98.imageshack.us/img98/6476/tuli.jpg)
Kas keegi tunneb siit ära seleenventiili ? Mina pole kunagi sellist detaili näinud ning ei kujuta ettegi milline see välja näeb.Kirjelduste järgi arvaks, et see heleroheline ketas."
![[Pilt: 99068768.jpg]](http://img98.imageshack.us/img98/3286/99068768.jpg)
Generaator G38. Kogu juhtmestik karjub vahetuse järgi.
![[Pilt: 222toe.jpg]](http://img244.imageshack.us/img244/1742/222toe.jpg)
![[Pilt: 74933616.jpg]](http://img362.imageshack.us/img362/5051/74933616.jpg)
![[Pilt: 78194764.jpg]](http://img259.imageshack.us/img259/866/78194764.jpg)
![[Pilt: klg.jpg]](http://img89.imageshack.us/img89/2476/klg.jpg)
Heeblid:
![[Pilt: heebel2.jpg]](http://img515.imageshack.us/img515/7632/heebel2.jpg)
![[Pilt: heebel1.jpg]](http://img259.imageshack.us/img259/3265/heebel1.jpg)
Ilmselt on õige heebel teisel pildil näidatu?
Sai otsustatud, et liivapritsi ei taha ratast enam ei vii, sest eelmine omanik on seal juba retsinud seda. Kaalun värvi eemaldamist keemiaga. Kellelgi mingeid soovitusi anda keemilise värvieemaldiga? Eelpool nimetatud Tecsoli spray on küll üpris tõhus, kuid pudel kulub meeletu kiirusega.
Mootori võtsin maha ning kui leian sobivad tõmmitsad, alustan selle ülevaatamisega.
![[Pilt: pirkaq.jpg]](http://img18.imageshack.us/img18/2706/pirkaq.jpg)
See muudab keerulisemaks arusaamise ka minu M1M õige elektrisüsteemist. Praegu on rattal küljes G38 generaator, mille GOST on 57. Tundub sobivat, kuid I-põlvkonna akupatareiga (koos G37 genekaga) ratastel pidi laternakorpuses olema seleenventiil, mis täidab relee ülesannet. Kui on seleenalaldi siis järelikult peab olema ka aku.[/i]
![[Pilt: tuli.jpg]](http://img98.imageshack.us/img98/6476/tuli.jpg)
Kas keegi tunneb siit ära seleenventiili ? Mina pole kunagi sellist detaili näinud ning ei kujuta ettegi milline see välja näeb.Kirjelduste järgi arvaks, et see heleroheline ketas."
![[Pilt: 99068768.jpg]](http://img98.imageshack.us/img98/3286/99068768.jpg)
Generaator G38. Kogu juhtmestik karjub vahetuse järgi.
![[Pilt: 222toe.jpg]](http://img244.imageshack.us/img244/1742/222toe.jpg)
![[Pilt: 74933616.jpg]](http://img362.imageshack.us/img362/5051/74933616.jpg)
![[Pilt: 78194764.jpg]](http://img259.imageshack.us/img259/866/78194764.jpg)
![[Pilt: klg.jpg]](http://img89.imageshack.us/img89/2476/klg.jpg)
Heeblid:
![[Pilt: heebel2.jpg]](http://img515.imageshack.us/img515/7632/heebel2.jpg)
![[Pilt: heebel1.jpg]](http://img259.imageshack.us/img259/3265/heebel1.jpg)
Ilmselt on õige heebel teisel pildil näidatu?
Sai otsustatud, et liivapritsi ei taha ratast enam ei vii, sest eelmine omanik on seal juba retsinud seda. Kaalun värvi eemaldamist keemiaga. Kellelgi mingeid soovitusi anda keemilise värvieemaldiga? Eelpool nimetatud Tecsoli spray on küll üpris tõhus, kuid pudel kulub meeletu kiirusega.
Mootori võtsin maha ning kui leian sobivad tõmmitsad, alustan selle ülevaatamisega.