20-06-2009, 13:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2009, 14:01 PM ja muutjaks oli emsa.)
Kui tuli põleks pidevalt, ei olekski probleemi - sissetöötamise ajal ikka tuleb ette, et auto võtab rohkem ja kiiremini mustub õli ka. Aga siinsel näitel kipub tuli süttima pigem pikema tee, ehk siis soojenenud mootori korral. Ja ka mitte alati. Ja õlivahetuse arvesti ei ole veel vajalikust hooldusest hoiatanud. Tundub, et probleem on tehasele ja siinsele esindusele ka teatud peavaluks, kuna vastused kipuvad venima ja ega keegi väga rääkida ei taha. Olen saanud juba tagasisidet ka mujalt, et nii samal kui ka mõnel teisel margil on esinenud sedalaadi anomaaliat. Konkureeriva tootja kliendid on paraku seni paremini käsitletud - esindus on probleemi enda kanda võtnud ja kulud seni ka. Meie margi puhul on kõigile sama põhjendus - nagu mitteõige sõitmine või nii. See näitaski, et probleem sügavamal, kui seni arvasin. Meil tuleb tõesti sõit põhiliselt lühikestest otstest kokku ja mingi loogika võiks ju olla, et see ei mõju sissetöötamisel hästi. Üks kaaskannataja paraku sõidab üle päeva Tallinna ja Tartu vahet, seega ikka pigem pika otsa sõitja. Aga probleemi selgitus esinduses sama. Aga eks ole näha, mis saab edasi. Arve tasun loomulikult ära, aga pretensioon läks ka teele.