Jawa 353 - 250 cm3 1961
#7

Asjad on vahepeal mõneti muutunud ja täiesti ilmselge on ka, et see suvi rattaga sõitmist eriti ei toimu. Vahepeal hankisin ka juppideks juurde ühe 353 jäänused, kuid pärast pesuriga puhtaks pesemist otsustasin hoopis seda ehitama hakata. Pealegi on veel numbrilline ratas. Ostes puudusid rattad, lenksud, bensiinipaak, silindripea ja esituli koos tagatule korpusega. Tõsi küll - aastaks on 1962 ja mitte 1961 nagu teisel raamil. Sellest ei lase ennast eriti morjendadaWink
Pilt sildist:
[Pilt: IMG_4407.jpg]
Ühesõnaga kruttisin toorikule alla rattad, vahetasin ühe esiamordi (vahetusse lähevad küll hiljem mõlemad- originaalsete vastu, praegu küljes uuema tüübi amordid), paigaldasin uuema tüübi bensiinipaagi (momendil juba õige paak peal) ja lenksud koos tuledega ning ajasin masina käima. Pilt sellest siin:
[Pilt: IMG_4402.jpg]
[Pilt: IMG_4405.jpg]
Praeguseks on küljes ka juba originaal pidurmängud mis ka töötavad. Peal olnud mootor töötab väga mahedalt ja ilusti, kuid vajab ilmselt siiski korra lahtivõtmist - nimelt muutub mootor pikapeale alt kergelt õliseks. Sidur ja käigukast töötavad väga viielt. Käivituminegi on super. Parem igaljuhul kui 559 ja 360. Esimese matsu pill kui nii saab öeldaCool
Juuresoleval pildil on peal juba nn. varumootor mis aga tahab pikemat töötamist. Nimelt uputasin mootori talveks õli sisse ja praegusel juhul ajab ta ikka õlisuitsu leegitorudest välja. Kui saaks originaal torud siis saaks summutid otsa kruttida ja pikemalt vaadata kas see suits kaob ära või kaob see koos käigukasti õliga ära. Peale läheb ikkagi pärast numbriline mootor. Raam on praeguseks keevitatud ja ootab tegelikult uusi amordipukse. Raamilt eraldan värvi ilmselt käsitsi - tundub parem versioon kui hakata pärast numbreid üle lööma vms. Tagumine porilaud tuleb tervelt metsa visata sest on läbiroostetanud topeltpleki kohalt. Akukarbi kaas läheb tervelt vahetusse sest sinna on vist epopahtlit vms peale tõmmatud ja esindusliku välimuse taastamise asemel on lihtsam teine kaas või terve karp panna. Sadula pehme osa lasin sadulsepal ära remontida ja peale põhja keevitamist on see valmis ka oma kohta sisse võtma. Esiporitiib tahab keevitamist kuna see on mul ainuke millel on keskmisel kinnitusel kaks poldiauku. Muidu viskaks asemele korralikuma - uuema pesuvanni. Ära tuleb ka vahetada esihargi kinnitus, tõsi ülemised prillid on originaalsed ja jäävad külge - alumine osa on aga pandud lennukiga mudelite oma. Vot nii on lood. Loovust arendavaid küsimusi tekitan siia kunagi hiljem - ehk siis kui aega ratta kallal nokitseda. Väga lähitulevikku see kahjuks vist ei jääSad
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: gruppen - 01-09-2008, 15:49 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: siimlane - 01-09-2008, 15:53 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: stretch - 01-09-2008, 17:17 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: gruppen - 01-09-2008, 19:21 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: unicman - 01-09-2008, 20:07 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: gruppen - 08-09-2008, 16:08 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: gruppen - 25-06-2009, 12:23 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: gruppen - 29-06-2009, 10:59 AM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: gruppen - 16-08-2009, 10:03 AM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: gruppen - 23-08-2009, 19:20 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: gruppen - 28-12-2009, 16:24 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: TheShadow49 - 07-08-2011, 23:54 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: gruppen - 08-08-2011, 10:45 AM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: TheShadow49 - 08-08-2011, 12:22 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: gruppen - 08-08-2011, 13:52 PM
RE: Jawa 353 - 250 cm3 1961 - Autor: TheShadow49 - 08-08-2011, 15:14 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne