26-06-2009, 22:38 PM
(26-06-2009, 22:13 PM)Aspelund Kirjutas: Konkreetsel juhul ma küll ei usu, et Emil Jellineki tütre nime kandva sõiduki lugu sellega lõppeb. Ma usun, et sellist toredat põhjendust loetakse huvitatult ka firma kodumaistes kontorites.
A.
Kohapealne kontor tegelikult viitab tehase näpunäidetele, ka selles osas, et sõitmisest tulenevad erikulud on sõitja ehk siis kliendi kanda. Aga mis minu arvates põhiline probleem - tehas ei leia veale tegelikult õiget ja asjalikku lahendust, sellest tulenevalt ka sellised "asjalikud" soovitused. Aga Aspelundil õigus, et see lugu vast veel lõppenud ei ole. Päris juriidilist kantseliiti ei tahaks siinse esindusega vahetama hakata, maksab palju ja tulemust ei pruugi kiirelt saada. Katsun esialgu ise hakkama saada ja nö. mõistlikule kliendisuhtele üles kutsuda.