28-06-2009, 10:00 AM
(26-06-2009, 20:55 PM)emsa Kirjutas: ...
Tuleb välja, et selleks, et seda marki UUE auto õlitussüsteem normaalselt töötaks (tsiteerin): " Probleemi vältimiseks edaspidi edastame tehasepoolse soovituse lühemate linnasõitude vahele iga 500 km tagant sõita pikem distants mootori ühtlasel koormusel (maantekiirusel ca. 20-30 minutit või 50 km), mille käigus saab ilma tõrgeteta toimuda kübemefiltri järelpõletusprotsess".
...
Huvitav, miks kübemefiltri mustumine (mis senini on pesitsenud väljalasketorustikus) õlitaseme märgutule põlema paneb? Loogiline see ei tundu, kuid ega tänapäeval märgutuled tihtipeale loogiliselt käitugi.
Kas õlitaseme märgutule süttimine on seotud kindlas suunas pööramise, järsu pidurduse või kiirendusega? Meie pere kaubalifti (sama tootja) taseme märgutuli on nii pessimistlik, et taseme langemisel veerandi võrra hakkab paremkurvides vilgutama... Tõsi, meie oma on varasest kiviajast tollesama esinduse arvates.
Palun, kui see teemaalgatajale tüli ei tee, seda probleemi ka MBklubi foorumis valgustada - huvitav lugemine tundub olevat. Ei julge sealt abi lubada, kuid vähemalt saab klubi aidata suhelda Eestist väljaspool asuvate kodanikega auto tootnud tehase meeskonnas. Vahel on sellest abi, kui kliendi mure tuleb esindusse hoopis ülevaltpoolt...