28-06-2009, 12:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2009, 12:54 PM ja muutjaks oli emsa.)
Olen ise ka aastatel 1990-2003 autoesinduses leiba teeninud. Sellest võib-olla ka teatud arusaamine esinduse muredest. Vastasel korral oleks ilmselt juba juriidilise haridusega sellid kaasanud. Aga mis puutub diislisse või bensiinimootorisse, siis kaubikuid reeglina bensiinimootoriga ei osteta. Mõtlesin küll seda teemat, aga järelmüügi korral on bensiinimootoriga kaubik/väikebuss suht out. Ja kindlasti mõjutab diisli kasuks otsustamist oluliselt parem kiirendus sama töömahu juures.
Aga kindlasti on kliente, kes kasutavad masinat vaid lühisõitudeks (nt. post, kauba laialivedu jne.), kelle töö spetsiifika ei eelda pikki sõite. Kui arvestada firmaesinduse soovitust, siis tuleks 10% kilometraaþile lihtsalt juurde sõita, et auto töökorras püsiks. Aga selle kulu peab lõpuks klient kinni maksma. Niimoodi kalkuleerides ilmselt ei kannata enam turult vist suht kõige kallimat selle klassi masinat võtta, kui töökindlus soovida jätab ja planeerimatuid lisakulusid tekib.
Hea idee, tegin teoks
Aga kindlasti on kliente, kes kasutavad masinat vaid lühisõitudeks (nt. post, kauba laialivedu jne.), kelle töö spetsiifika ei eelda pikki sõite. Kui arvestada firmaesinduse soovitust, siis tuleks 10% kilometraaþile lihtsalt juurde sõita, et auto töökorras püsiks. Aga selle kulu peab lõpuks klient kinni maksma. Niimoodi kalkuleerides ilmselt ei kannata enam turult vist suht kõige kallimat selle klassi masinat võtta, kui töökindlus soovida jätab ja planeerimatuid lisakulusid tekib.
(28-06-2009, 10:00 AM)v6sa Kirjutas: Palun, kui see teemaalgatajale tüli ei tee, seda probleemi ka MBklubi foorumis valgustada - huvitav lugemine tundub olevat. Ei julge sealt abi lubada, kuid vähemalt saab klubi aidata suhelda Eestist väljaspool asuvate kodanikega auto tootnud tehase meeskonnas. Vahel on sellest abi, kui kliendi mure tuleb esindusse hoopis ülevaltpoolt...
Hea idee, tegin teoks