05-07-2009, 22:27 PM
Tegemist võib olla kas nukkmuhvi veaga(1silindris säde varasem)või pole karburaatorid sünkroonis.
Igatahes 1 silinder teeb rohkem tööd.
Süüdet peaks kontrollima kontrollambiga ja lamp peab süttima 2ringil täpselt sama märgi juures kus esimeselgi.Kui erineb,siis midagi kõver või kulunud.
Karburaatorist niipalju,et kui järsku gaasi andes kaob 1 silinder tagant siis tõsta sellel pool nõela.
Detonatsioon tekib ikka keskmistel pööretel avatud segusiibritega suurel koormusel ja tekib terav tilin,mille tunneb igaüks ära.
Kas küünlad on peale sõitu ilusad pruunid ja ühesugused?
Eeldan,et karburaatorid on ikka sünkroniseeritud?
Igatahes 1 silinder teeb rohkem tööd.
Süüdet peaks kontrollima kontrollambiga ja lamp peab süttima 2ringil täpselt sama märgi juures kus esimeselgi.Kui erineb,siis midagi kõver või kulunud.
Karburaatorist niipalju,et kui järsku gaasi andes kaob 1 silinder tagant siis tõsta sellel pool nõela.
Detonatsioon tekib ikka keskmistel pööretel avatud segusiibritega suurel koormusel ja tekib terav tilin,mille tunneb igaüks ära.
Kas küünlad on peale sõitu ilusad pruunid ja ühesugused?
Eeldan,et karburaatorid on ikka sünkroniseeritud?