08-07-2009, 17:52 PM
oletan, et sul kovrovetsi originaalne K-50 karburaator.
See kruvi reguleerib segusiibri asendit e. mootori tühikägu pöördeid, minu teada tühikäigu segu reguleerimise kruvi sellel karburaatoril ei ole.
Kui sul on natke uuemat sorti karbuss (kahe trossiga), siis üks trossidest on "toore" tross, seal otsas on nõel, mis trossi tõmbamisel annab "toorest". vaata et see nõel oleks omal kohal, ja vedruga alla surutud. Kui nõela pole või ta on ülemises asendis, siis segu on väga rikas.
Kui sul on selline alumiinumist kastekannu otsiku kujuga filter, siis vaata kas see on avatud (avaneb keerates) või võta filter hoopis maha.
Kui sul on poroloonelemendiga filter (sadula all), siis võta poroloon välja testimise ajaks..
tasub ikkagi kontrollida segusiibri nõela asendit, korras mootoril peaks seib olema keskmises soones.
veel tasub vaadata kondensaatorit, poolpekkis kondekaga mootor võib käivituda, aga pöördeid üles ei võta.
Edu !
See kruvi reguleerib segusiibri asendit e. mootori tühikägu pöördeid, minu teada tühikäigu segu reguleerimise kruvi sellel karburaatoril ei ole.
Kui sul on natke uuemat sorti karbuss (kahe trossiga), siis üks trossidest on "toore" tross, seal otsas on nõel, mis trossi tõmbamisel annab "toorest". vaata et see nõel oleks omal kohal, ja vedruga alla surutud. Kui nõela pole või ta on ülemises asendis, siis segu on väga rikas.
Kui sul on selline alumiinumist kastekannu otsiku kujuga filter, siis vaata kas see on avatud (avaneb keerates) või võta filter hoopis maha.
Kui sul on poroloonelemendiga filter (sadula all), siis võta poroloon välja testimise ajaks..
tasub ikkagi kontrollida segusiibri nõela asendit, korras mootoril peaks seib olema keskmises soones.
veel tasub vaadata kondensaatorit, poolpekkis kondekaga mootor võib käivituda, aga pöördeid üles ei võta.
Edu !