16-07-2009, 20:08 PM
Põlemiskambrite mahud erinevad.Erinevate Dnepri mudelite sililindrikõrguste vahe kuni 1,5 mm.Kui paned madala silindriga kõrge kolvi,võib klapi kõveraks lüüa.Natuke kõvera klapiga silinder ei tööta tühikäigul .võngutab mootrit ja ei käivitu sooja mootoriga .Põlemiskambri mahu saad mõõta süstlaga 1cm3 jaotusega ü.s.s,erinevus max 0,5 cm3.
Tasub mõõta ka silindrite ovaalsust ja koonilisust,käinud mootoril max 0,05mm,uuel 0,015mm.
Kui käivitusvändast on silindrite erinevus tunda,siis ei maksa karbusse ja süüdet näppida,tuleb mootori ülemine pool laiali võtta ja uurida,uurida,uurida...
Tasub mõõta ka silindrite ovaalsust ja koonilisust,käinud mootoril max 0,05mm,uuel 0,015mm.
Kui käivitusvändast on silindrite erinevus tunda,siis ei maksa karbusse ja süüdet näppida,tuleb mootori ülemine pool laiali võtta ja uurida,uurida,uurida...