26-07-2009, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2009, 12:51 PM ja muutjaks oli antsa911.)
Oligi asi nõelas ja siibirs. Siiber oli kulunud ja nõela stopper pooleks. Sain uued asjad ja masin töötab nagu peab.
Käisin ka esimesed sõidud tegin ära, kuid nüüd peale nädalat seismist masin läheb ikka hästi käima, kuid käigukast veab tagurpidi.. Sättisin natuke süüded ja lükates sain masina ka edaspidi liikuma, kuid ragin on tagaja üle 10m ei julenud liikuda.
Kas keegi oskaks öelda, milles asi võib olla?
Uurisin siin ka Voshodi raamatut, kuna neil on K-175-ga sarnane mootor, raamat nagu väidab, et siis on tavaliselt õliviga kui hääl juures on, kuid tagurpidi käivat mootorit siin kahjuks kirjeldatud ei ole.
MA ei saa seda käigukasti poolset kaant ka hetkel maha, kuna 2 kruvi on kinni totaalselt kiilunud (silindripea poolses servas 2 lähestikku kohakuti olevat kruvi).
Käisin ka esimesed sõidud tegin ära, kuid nüüd peale nädalat seismist masin läheb ikka hästi käima, kuid käigukast veab tagurpidi.. Sättisin natuke süüded ja lükates sain masina ka edaspidi liikuma, kuid ragin on tagaja üle 10m ei julenud liikuda.
Kas keegi oskaks öelda, milles asi võib olla?
Uurisin siin ka Voshodi raamatut, kuna neil on K-175-ga sarnane mootor, raamat nagu väidab, et siis on tavaliselt õliviga kui hääl juures on, kuid tagurpidi käivat mootorit siin kahjuks kirjeldatud ei ole.
MA ei saa seda käigukasti poolset kaant ka hetkel maha, kuna 2 kruvi on kinni totaalselt kiilunud (silindripea poolses servas 2 lähestikku kohakuti olevat kruvi).