01-08-2009, 20:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2009, 20:56 PM ja muutjaks oli krjaak.)
1. august 2009,
Eile kruvisin maha karteri kaane*, vaikselt hakkab meelde tulema keskkoolis õpitu aga seal ju reaalselt näppu õliseks teha ei lastud, igatahes, leidsin sealt väntvõlli, neli kepsu jne. Väga huvitav oli, aga avastasin, et kepsud loksuvad võntvõlli peal, horisontalselt ca 2 mm, teistpidi loksu ei tundunud olevat. lisan pildid et teadjamahed võiksid öelda, kas sellest saab assja või peab ostma uue väntvõlli.
Huvitav küsimus tekkis õlipumbaga, sest kahel 401 mootoril olid need ka natuke erinevad, pumbad ka fotode hulgas.
Kui mõni mootori mees Haapsalu kandist juhtub seda lugema ja on homme nõus pool tundi raiskama, siis oled külla oodatud.
Ja kui mõni 401 mees Haapsalust juhtub lugema siis oleks kontaktsi huvitatud, et näha kuidas see auto peab välja nägema, ehitamise algusest on juba nii palju möödas, et mitte ei tule meelde, kõige suuremad probleemid tulevad salongi ridest osadega, sest sealt pole plaju säilinud.
*kui eksin terminites, siis olege head ja parandage.
Eile kruvisin maha karteri kaane*, vaikselt hakkab meelde tulema keskkoolis õpitu aga seal ju reaalselt näppu õliseks teha ei lastud, igatahes, leidsin sealt väntvõlli, neli kepsu jne. Väga huvitav oli, aga avastasin, et kepsud loksuvad võntvõlli peal, horisontalselt ca 2 mm, teistpidi loksu ei tundunud olevat. lisan pildid et teadjamahed võiksid öelda, kas sellest saab assja või peab ostma uue väntvõlli.
Huvitav küsimus tekkis õlipumbaga, sest kahel 401 mootoril olid need ka natuke erinevad, pumbad ka fotode hulgas.
Kui mõni mootori mees Haapsalu kandist juhtub seda lugema ja on homme nõus pool tundi raiskama, siis oled külla oodatud.
Ja kui mõni 401 mees Haapsalust juhtub lugema siis oleks kontaktsi huvitatud, et näha kuidas see auto peab välja nägema, ehitamise algusest on juba nii palju möödas, et mitte ei tule meelde, kõige suuremad probleemid tulevad salongi ridest osadega, sest sealt pole plaju säilinud.
*kui eksin terminites, siis olege head ja parandage.