04-08-2009, 16:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-08-2009, 09:57 AM ja muutjaks oli Ostap Bender.)
Viljandi lähedalt sai ära toodud ""moskva"" mis peale mõnepäevast uurimistööd tundub olevat hoopis Minsk M-103.
Ratas on umbes-täpselt 30 aastat kaetult puuriida sees seisnud. Väliselt on kõik komplektne : lingid-trossid-kraanid liiguvad, pidurid toimivad, käigud lähevad sisse ja mootor käib ka ilusasti ringi.
Tundemärgid (tuvastamisel) : vesipilt MMVZ paagi külgedel, mootor M1M aastast 1963, spidomeeter SP-115 laterna korpuses, vedrustus, porilauad jne.
Originaalvärv kaetud ühtlase õhukese pindmise roostega. Spidomeetril 2037 km. (mis võib omanikku tundes isegi õigeks osutuda)
Plaanis on taastada antud ratas võimalikult originaalilähedaseks, seega on igasugune asjassepuutuv nõuanne ja pildimaterjal väga teretulnud.
Esmajärjekorras otsin teavet puuduolevate osade kohta :
1) Originaalõhufiltri korpus
2) Tagumised liigendiga jalatoed ? (säilinud ühe kinnitus, võimalik et pakuti omal ajal lisavarustusena koos lisasadulaga)
3) Rehvipump (kinnitused paagi all alles)
Samuti oleksin huvitatud kõikvõimalikest pudinatest (nt. jalatoe ja käivitusvända kummid, korralikumad käepidemed jne.) millest paljud tunduvad väga sarnased teiste markide vastavate osadega ja toodetud unifitseerimisajastul.
Lisaks otsin infot erinevate pisiosade (kodarad, poldid-mutrid-seibid jne.) originaalse viimistluse kohta (kroom? nikkel? galvaanika? värv?).
Suured tänud juba ette !
Ratas on umbes-täpselt 30 aastat kaetult puuriida sees seisnud. Väliselt on kõik komplektne : lingid-trossid-kraanid liiguvad, pidurid toimivad, käigud lähevad sisse ja mootor käib ka ilusasti ringi.
Tundemärgid (tuvastamisel) : vesipilt MMVZ paagi külgedel, mootor M1M aastast 1963, spidomeeter SP-115 laterna korpuses, vedrustus, porilauad jne.
Originaalvärv kaetud ühtlase õhukese pindmise roostega. Spidomeetril 2037 km. (mis võib omanikku tundes isegi õigeks osutuda)
Plaanis on taastada antud ratas võimalikult originaalilähedaseks, seega on igasugune asjassepuutuv nõuanne ja pildimaterjal väga teretulnud.
Esmajärjekorras otsin teavet puuduolevate osade kohta :
1) Originaalõhufiltri korpus
2) Tagumised liigendiga jalatoed ? (säilinud ühe kinnitus, võimalik et pakuti omal ajal lisavarustusena koos lisasadulaga)
3) Rehvipump (kinnitused paagi all alles)
Samuti oleksin huvitatud kõikvõimalikest pudinatest (nt. jalatoe ja käivitusvända kummid, korralikumad käepidemed jne.) millest paljud tunduvad väga sarnased teiste markide vastavate osadega ja toodetud unifitseerimisajastul.
Lisaks otsin infot erinevate pisiosade (kodarad, poldid-mutrid-seibid jne.) originaalse viimistluse kohta (kroom? nikkel? galvaanika? värv?).
Suured tänud juba ette !