05-08-2009, 10:14 AM
Venekeelsetelt saitidelt leitud info põhjal : kasutatigi M-103-l mootorit M1M. Ainus erinevus oli võrkelemendiga õhufiltri asendamine efektiivsema "õlipotiga" õhupuhastiga (kuna need rattad olid laialt levinud põllumajanduspiirkondades ja parem filtreerimine aitas säästa kolvirõngaid).
Tagumisete jalatugede säilinud liigendkinnitus (vt. 1. fotot) tundub välimuse raamikinnituse järgi tehasetööna, seepärast küsisingi. Jalatugede kummide unifitseerituse all mõtlesin sama ajastu IZ-idel ja ka muudel markidel esinevaid. Tundusid nagu sarnased.
Pump huvitab seetõttu et kinnitused raamil olemas ja mis neid ikka kasutult hoida.
Taastamisplaanid on tõsised ja tahan selle töö korralikult ette võtta sest antud ratas on mõnes mõttes "perekonnareliikvia" ja hiljem seda müüa ei kavatse.
Varuosakataloogi olen juba otsinud. Silma on esialgu jäänud üks kaasaja väljaanne (2007?) idapiiri tagant mida peaks olema suhteliselt kerge hankida. Samas ootan pakkumisi ka mõne vanema väljaande kohta.
Tagumisete jalatugede säilinud liigendkinnitus (vt. 1. fotot) tundub välimuse raamikinnituse järgi tehasetööna, seepärast küsisingi. Jalatugede kummide unifitseerituse all mõtlesin sama ajastu IZ-idel ja ka muudel markidel esinevaid. Tundusid nagu sarnased.
Pump huvitab seetõttu et kinnitused raamil olemas ja mis neid ikka kasutult hoida.
Taastamisplaanid on tõsised ja tahan selle töö korralikult ette võtta sest antud ratas on mõnes mõttes "perekonnareliikvia" ja hiljem seda müüa ei kavatse.
Varuosakataloogi olen juba otsinud. Silma on esialgu jäänud üks kaasaja väljaanne (2007?) idapiiri tagant mida peaks olema suhteliselt kerge hankida. Samas ootan pakkumisi ka mõne vanema väljaande kohta.