05-08-2009, 20:09 PM
Sul on selles osas ilmselt õigus, kuna mulle ka on nagu silma jäänud,et kolvid on imelikud, mitte selle kujuga nagu vaja. Soojuspaisumise teooria on ka õige, kuna enda sõbral, ka krossi Planeta Spordil poos kolvid ära kui pöörded läksid kõrgeks ja silinder kuumenes üle. kaks korda läksid rõngad "aknasse".
Sõber arvas,et see 3 rõngas seal on üsna mõtetu, kuna tal alati läks miski pärast see viimane rõngas silindri peale panemisega puru. Hiljem tegime seda tööd koos,et kindluse mõttes siis nagu.
Samas täheldasin,ka tihti olid rõngad mitte vastavad remont mõõdule! Ei sobinud silindrisse, lukuvahed polnud õiged!
Mõni kolb, mida ma näind olen, nägi selline välja,nagu oleks treial purjus peaga seda üritanud miskist toorikust välja treida? Treimise sooni oli terve kolb täis!
Lisaks arvan,et uuema toodangu kolvid on ka kaalupoolest valed!
Sõber arvas,et see 3 rõngas seal on üsna mõtetu, kuna tal alati läks miski pärast see viimane rõngas silindri peale panemisega puru. Hiljem tegime seda tööd koos,et kindluse mõttes siis nagu.
Samas täheldasin,ka tihti olid rõngad mitte vastavad remont mõõdule! Ei sobinud silindrisse, lukuvahed polnud õiged!
Mõni kolb, mida ma näind olen, nägi selline välja,nagu oleks treial purjus peaga seda üritanud miskist toorikust välja treida? Treimise sooni oli terve kolb täis!
Lisaks arvan,et uuema toodangu kolvid on ka kaalupoolest valed!