K: GAZ 69 raami keevitamine?
#3

Veteraniga täiesti nõus. Igasugune lappimine sedasi, et keevitame katkise või pragunenud koha kinni, lõppevad tavaliselt natukese aja pärast uue remondiga.
Katkine või praoga koht lõika välja, valmista sama paksust materjalist asendustükk. Seda asendustükki ära ka liiga väikest tee, siis jääb kaks keevituskohta üksteisele liiga ligidale. Kinnikeevitamisel kasuta oskustega keevitaja abi! Igasugune harjutamine sellises kohas teeb asja ainult halvemaks. Materjal keevita korralikult läbi mõlemalt poolt! Siis puhasta õmblused käiaga nii, et keevituskohta märgata ei oleks. Kindlasti pinni keevituse kohad üle, sellega muutub keevitustsoonis metalli kristallide struktuur ühtlasemaks ja uued praod tekivad väiksema tõenäosusega.

Igasugune jutt sellest, et auto raami ei tohi üldse keevitada, unusta ära. Kui on õigesti keevitatud, ei juhtu midagi hullu. Allpool toodud lingilt näeb ühe Land Cruiseri projekti, kus tagumine raamipool on minu poolt täielikult uus tehtud, ja juba hulk aastaid tagasi.
http://www.unicweb.ee/Projektid/index.ph...6&topic=74

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: GAZ 69 raami keevitamine? - Autor: Marty - 08-08-2009, 15:17 PM
RE: K: GAZ 69 raami keevitamine? - Autor: Veteran - 08-08-2009, 16:21 PM
RE: K: GAZ 69 raami keevitamine? - Autor: autorestauraator - 08-08-2009, 17:12 PM
RE: K: GAZ 69 raami keevitamine? - Autor: Marty - 27-08-2009, 11:26 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne