10-08-2009, 01:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-08-2009, 10:12 AM ja muutjaks oli Ostap Bender.)
1) Uued osad katsetatud
2) Teostatud "kiirpuhastus" võimalike seni märkamata defektide tuvastamiseks ja identifitseerimisnumbrite omavahelise vastavuse kontrolliks (klappisid !)
3) "Tööriistakarbi" avamisel pudenesid välja "motoaptetðka" (GOST-49, sisaldas : kummiliim, paigad, paikamistööriistad ja ketilülid) ja kokkurullitavas presenttaskus võtmekomplekt "MMVZ" (GOST teadmata).
4) Tuvastatud kukkumisjäljed mis esmavaatlusel silma ei hakanud :
* laternaprillil mõlk ja kriimustused, laternakorpusel mõlk
* laternakinnitused ja esihargi ülaosa pragunenud ja pisut nihkes
* mõlemad jalatoed (eriti vasak) ülespoole väändunud (juba korrigeeritud)
* käivitusvänt pisut kõverdunud (teeme ära)
* tööriistakasti ülemine kinnitus purunenud, kaas tugevalt deformeerunud
* pisut kõverdunud leistang
Lisaks olid kondensaat+külmataat purustanud karburaatori kaane ja ujuki (originaalne K-55D)
5) Esialgu utiiliks tunnistatud vasak tagaamort osandatud ja edukalt remonditud !
6) Silmapiiril (leitud ja omandamisjärgus!) järgnevad M-103 osad :
* tuliuus originaalne esiratas
* originaalsadul (originaalsete dermantiinijäänustega)
* sirge ja kriimudeta leistang
* korralik esihargi ülaosa
* korralik tööriistakast
* töökorras karburaator K-55D
Komplektatsioon jätkub, härrased vannutatud mehed !
2) Teostatud "kiirpuhastus" võimalike seni märkamata defektide tuvastamiseks ja identifitseerimisnumbrite omavahelise vastavuse kontrolliks (klappisid !)
3) "Tööriistakarbi" avamisel pudenesid välja "motoaptetðka" (GOST-49, sisaldas : kummiliim, paigad, paikamistööriistad ja ketilülid) ja kokkurullitavas presenttaskus võtmekomplekt "MMVZ" (GOST teadmata).
4) Tuvastatud kukkumisjäljed mis esmavaatlusel silma ei hakanud :
* laternaprillil mõlk ja kriimustused, laternakorpusel mõlk
* laternakinnitused ja esihargi ülaosa pragunenud ja pisut nihkes
* mõlemad jalatoed (eriti vasak) ülespoole väändunud (juba korrigeeritud)
* käivitusvänt pisut kõverdunud (teeme ära)
* tööriistakasti ülemine kinnitus purunenud, kaas tugevalt deformeerunud
* pisut kõverdunud leistang
Lisaks olid kondensaat+külmataat purustanud karburaatori kaane ja ujuki (originaalne K-55D)
5) Esialgu utiiliks tunnistatud vasak tagaamort osandatud ja edukalt remonditud !
6) Silmapiiril (leitud ja omandamisjärgus!) järgnevad M-103 osad :
* tuliuus originaalne esiratas
* originaalsadul (originaalsete dermantiinijäänustega)
* sirge ja kriimudeta leistang
* korralik esihargi ülaosa
* korralik tööriistakast
* töökorras karburaator K-55D
Komplektatsioon jätkub, härrased vannutatud mehed !