10-08-2009, 17:42 PM
(10-08-2009, 17:09 PM)karpaadid Kirjutas: Deltal on igal juhul elektronsüüde ning omaniku vaevaks jääb vaid kriips ja sälk kohakuti panna. Vastasel juhul oleksid noored võrrimehed ammu lolliks läinud.
Minu meelest on just see märgi-sälgu asi üsna kahtlane värk... eriti kui korpused kulunud (sälk maas?), miskipärast eelmine jaantatikast soss-sepp uusi sälke juurde teinud jms. Võta siis kinni, mis peab kus olema...
Kui ikka isendil on lollikindel mehaaniline katkesti, siis on ülilihtne ja üheselt ilma segadusteta fikseeritav see hetk, millel seesinane sirakas siis ikkagi tegelikult sinna silindri sisse suratakse. Ja Sinu pühaks ülesandeks jääb ainult kolvi asend sellesinase siraka ajal ära mõõta. Täpsemalt - mõõta, kui palju asend erineb asend siraka ajal kolvi kõrgeimast asendist. Üli-üli-elementaarne
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
