12-08-2009, 09:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2009, 10:35 AM ja muutjaks oli kass.)
Tere!
Ilmselt on tegu siiski järgmise mudeliga, 201ZD. Erineb Z mudelist peamiselt mootori poolest. D - doppeltport vms, 2 - tuletoruga. Käiguosa Z - mudeliga suuresti identne.
Vaata
http://www.nsu-zweitakter.de/
Olen huvitatud kontaktist ja koostööst seoses selle masinaga ! Eestis on teada praegu üks enam-vähem komplektne Z201, minul ja Gruppenil midagi raami jms tasandil. Kui asi läheb müüki, siis olen ka järgmise omaniku kontaktidest huvitatud.
Priit 53 22 64 61
Üks ZD või 201 Pony oli (on?) millalgi Saaremaal?.
Teemas toodud tsikkel paagiembleemi järgi 1933 ja edasi (kui paaki pole vahetatud).
Olid 2-taktilised ka 175, kuid neid oli ilmselt kõvasti vähem ja 251Z mudel, mida väidetavalt tehti üldse 255 tk , ainult ekspordiks. On olemas üks 251Z silinder ja silindripea ja kolb kinni silindris, leitud Eestist. Müüs NSU-sid eestis firma "Tormolen".
Ilus pilt Z - mudelite reklaamist, pole küll otse ZD-ga seotud
http://www.nsu-greifzu.de/PDF/175_201z.pdf
Ilmselt on tegu siiski järgmise mudeliga, 201ZD. Erineb Z mudelist peamiselt mootori poolest. D - doppeltport vms, 2 - tuletoruga. Käiguosa Z - mudeliga suuresti identne.
Vaata
http://www.nsu-zweitakter.de/
Olen huvitatud kontaktist ja koostööst seoses selle masinaga ! Eestis on teada praegu üks enam-vähem komplektne Z201, minul ja Gruppenil midagi raami jms tasandil. Kui asi läheb müüki, siis olen ka järgmise omaniku kontaktidest huvitatud.
Priit 53 22 64 61
Üks ZD või 201 Pony oli (on?) millalgi Saaremaal?.
Teemas toodud tsikkel paagiembleemi järgi 1933 ja edasi (kui paaki pole vahetatud).
Olid 2-taktilised ka 175, kuid neid oli ilmselt kõvasti vähem ja 251Z mudel, mida väidetavalt tehti üldse 255 tk , ainult ekspordiks. On olemas üks 251Z silinder ja silindripea ja kolb kinni silindris, leitud Eestist. Müüs NSU-sid eestis firma "Tormolen".
Ilus pilt Z - mudelite reklaamist, pole küll otse ZD-ga seotud
http://www.nsu-greifzu.de/PDF/175_201z.pdf