16-08-2009, 10:03 AM
Igastahes tahan anda virtuaalset tunnistust, et suvel ma ei maganud rannas hambad laiali vaid tegelesin millegi asisemaga.
353 sõidab. Mootor käis korra lahti ning sai uue ja korraliku hermeetiku vahele, üks käigukahvel vahetus ka selle käigus, oli teine kulunud. Eks on vähe õli olnud. Nimetatud kraami väljalaskekorgi keere sai ka taastatud sest seda enam eriti ei olnud. Vasaku leegitoru eest soovin tänada kasutajat Stretch, kelle käest ma selle sain. Parempoolne on aga siiani puudu, külge sai pandud 559 torust ümber tehtud leegikas. Esitulega oligi kõige suurem probleem, pirnipesa sain, kuid vahetükki mitte. Lõpuks ei jäänudki muud üle, kui see ise valmistada. Originaaljuhtmestiku ühendasin puuduolevate asjadega. Muuseas pean väga kiitma generaatoripoolset juhtmestikku, igal kaablil kummkijulla juhtmenumbriga küljes, ainult kruvi külge midagi otsima ei pea. Esilambikorpuses tegin teadmatusest natukene jama aga see on õnneks lihtsalt parandatav. Nimelt kui lennukiga Jawadel käib juhtmekimp üles süütelukku eestpoolt ülemist prilli, siis 353 suurem spidomeeter nullib selle variandi praktiliselt ära ja nagu ühe originaalina säilinud ratta pealt nägin siis ongi tehase poolt viidud juhtmekimp süütelukku ülemise prilli ja lambikorpuse vahelt, süüteluku kõrvalt. Sellisel viisil ei jää juhtme spidomeetri ja prilli vahele kinni. Praegu ma seda lahti kiskuma ei hakka, ilmselt siis kui värvi eeltöödeks läheb. Armatuurivalgustusele ei ole siiani eriti pihta saanud, sellest pilus mis on peegeldis eriti mdiagi spidomeetri mõõtelauale küll ei jõua, ilmselt peab paigaldama ühes kasutusjuhendis näidatud tuuningkomplekti lisa pirnipesa näol. No kui on plaan öösiti ringi sõita
. Akukarbi vahetasin tervelt ringi sest küljesolev oli vist epopahtli või päris epoliimiga silendatud. Originaal õhufiltri sisu viskasin ka minema sest olgem ausad - see metallsõel ei ole eriti usaldusväärne.
Igaljuhul ratas sõidab, käivitub ilusti edasi läheb ka täitsa normaalselt enda väljalaskeaasta ja kubatuuri kohta. Oma koer kes muidu naudib mootorrataste jälitamist (koera kiiruseks on mõõdetud 75 km/h mida ta suudab ka paarkümmend meetrit hoida), oleks esimesel katsesõidul peaaegu ette hüpates alla jäänud, nagu koer nii ka mina ei osanud arvata, et see ratas nii kergelt edasi käib. Koer jäi igastahes terveks ja ratas ka. 353 ta enam jälitada ka ei taha, 360 aga küll
Ennem edasisi töid sooviks veel kuskilt leida parempoolse leegitoru 353-le aga see tundub üpris võimatu
Pilte lisan nädalalõpul.
353 sõidab. Mootor käis korra lahti ning sai uue ja korraliku hermeetiku vahele, üks käigukahvel vahetus ka selle käigus, oli teine kulunud. Eks on vähe õli olnud. Nimetatud kraami väljalaskekorgi keere sai ka taastatud sest seda enam eriti ei olnud. Vasaku leegitoru eest soovin tänada kasutajat Stretch, kelle käest ma selle sain. Parempoolne on aga siiani puudu, külge sai pandud 559 torust ümber tehtud leegikas. Esitulega oligi kõige suurem probleem, pirnipesa sain, kuid vahetükki mitte. Lõpuks ei jäänudki muud üle, kui see ise valmistada. Originaaljuhtmestiku ühendasin puuduolevate asjadega. Muuseas pean väga kiitma generaatoripoolset juhtmestikku, igal kaablil kummkijulla juhtmenumbriga küljes, ainult kruvi külge midagi otsima ei pea. Esilambikorpuses tegin teadmatusest natukene jama aga see on õnneks lihtsalt parandatav. Nimelt kui lennukiga Jawadel käib juhtmekimp üles süütelukku eestpoolt ülemist prilli, siis 353 suurem spidomeeter nullib selle variandi praktiliselt ära ja nagu ühe originaalina säilinud ratta pealt nägin siis ongi tehase poolt viidud juhtmekimp süütelukku ülemise prilli ja lambikorpuse vahelt, süüteluku kõrvalt. Sellisel viisil ei jää juhtme spidomeetri ja prilli vahele kinni. Praegu ma seda lahti kiskuma ei hakka, ilmselt siis kui värvi eeltöödeks läheb. Armatuurivalgustusele ei ole siiani eriti pihta saanud, sellest pilus mis on peegeldis eriti mdiagi spidomeetri mõõtelauale küll ei jõua, ilmselt peab paigaldama ühes kasutusjuhendis näidatud tuuningkomplekti lisa pirnipesa näol. No kui on plaan öösiti ringi sõita

Igaljuhul ratas sõidab, käivitub ilusti edasi läheb ka täitsa normaalselt enda väljalaskeaasta ja kubatuuri kohta. Oma koer kes muidu naudib mootorrataste jälitamist (koera kiiruseks on mõõdetud 75 km/h mida ta suudab ka paarkümmend meetrit hoida), oleks esimesel katsesõidul peaaegu ette hüpates alla jäänud, nagu koer nii ka mina ei osanud arvata, et see ratas nii kergelt edasi käib. Koer jäi igastahes terveks ja ratas ka. 353 ta enam jälitada ka ei taha, 360 aga küll

Ennem edasisi töid sooviks veel kuskilt leida parempoolse leegitoru 353-le aga see tundub üpris võimatu
