17-08-2009, 11:40 AM
Sai siis mõlema rattaga suurem ring tehtud, nagu vene tehnikale kohane, siis enamus aega sai siiski veedetud parandades ja käima ajades. Kvarovetð töötab ilusti, kuid gaasitross andis otsad ja tundub, et segusiibri liigutamisel jääb see kohati kinni. Samamoodi on tunda, et alati ei taha gaas korralikult peale tulla, nö poob hinge kinni. Süüdet võibolla annaks veel varasemaks keerata, kuid masin kipub varase süütega tagurpidi käima minema.
Siit esimene küsimus: kuskohast saaks uue korraliku gaasitrossi, millel oleks korralik kinnitus (stopper trossi lõpus), sest isetinutatud versioon ei kesta?
Teine küsimus on, kuidas seadistada Voshod 2 karburaatorit? Ma ei leia hetkel ühtegi pilti, kuid seal küljeapeal on väikese nurga all jämedam reguleerkruvi, millest tundus, et saab reguleerida tühikäiku. Teine vertikaalne peenem kruvi jäi aga müsteeriumiks, kohati läks kõrgetel pööretel liikumine paremaks, kuid mitte eriti. Masin korralikult ei võrnud hoogu ülesse ja kui võttis, siis gaasi maha lastes hakkas välja surema ja siis jälle käima minema (tõmblema) nagu kütust ei saaks korralikult peale.
Kui kellelgi on õpetsussõnu kuidas Voshodi karburaatorit reglueerida, siis oleksin tänulik.
Siit esimene küsimus: kuskohast saaks uue korraliku gaasitrossi, millel oleks korralik kinnitus (stopper trossi lõpus), sest isetinutatud versioon ei kesta?
Teine küsimus on, kuidas seadistada Voshod 2 karburaatorit? Ma ei leia hetkel ühtegi pilti, kuid seal küljeapeal on väikese nurga all jämedam reguleerkruvi, millest tundus, et saab reguleerida tühikäiku. Teine vertikaalne peenem kruvi jäi aga müsteeriumiks, kohati läks kõrgetel pööretel liikumine paremaks, kuid mitte eriti. Masin korralikult ei võrnud hoogu ülesse ja kui võttis, siis gaasi maha lastes hakkas välja surema ja siis jälle käima minema (tõmblema) nagu kütust ei saaks korralikult peale.
Kui kellelgi on õpetsussõnu kuidas Voshodi karburaatorit reglueerida, siis oleksin tänulik.