opeli diislil märgid ja syyde paikka.
#1

Nii... On kaks murelast :Omega A 2.3td ja siis rekordi 2.1 d.

Minu silma järgi on need sama tyypi mootorid.

Omegal juhtus selline lugu , et yhel ilusal päeval murdus nukv6ll pooleks. Sai siis pandud teine kaas peale , aga kuna mina lahkamise juures polnud , siis kokkupanna enam ei oska.
1) kus on märgid?

Rekordi sain vahetuskaubaks , esimesel katsel käivitus ok, teisel katsel , mis oli 10 päeva hiljem käivitus ka veel rahuldavalt. Peale veel nädalat seismist oli juba aku tyhjaks saanud. V6tsime väga heas korras suure aku ja sellega kulus umbes paar minutit , ennem , kui auto käivitus.Koguaeg nagu lubas , aga käima ei läind. Minek on ka nagu liiga uimane. Sai natukese kruvist juurde keeratud , aga siis on räme lont taga.


2) kuidas panna syytenurk koduste vahenditega v6imalikult täpseks?
.

Teine teema on aga see,et arvestades kuidas see moto on kokku laotud , siis v6ibolla ta ei peagi normaalselt funksima? Plokk 2.1 , kaas 2.3td , pump 2.3 td

Viimases hädas Rekordi päästmiseks on olemas 6nneks yhe Omega peal 2.3 D ja tavaline pump.
Tollel aga puudub kaas(mis läks td omegale) , see tähendab , et kui siis sellelt v6tta plokk ja pump , ning rekordilt plokikaas , siis peaks ilmselt asi toimima?. Aga ikkagi on sel juhul vaja teada kuidas ja mismoodi need märgid ja syyte paika saab.

Pole midagi targemat teha
Vasta


Sõnumeid selles teemas
opeli diislil märgid ja syyde paikka. - Autor: Killer666 - 03-09-2009, 12:06 PM
RE: opeli diislil märgid ja syyde paikka. - Autor: taavi - 03-09-2009, 13:24 PM
RE: opeli diislil märgid ja syyde paikka. - Autor: Killer666 - 03-09-2009, 15:08 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne