14-09-2009, 12:36 PM
Nädalavahetusel sai nokitsemas käidud. Dermantiinsadula ja luftipumba paikapanemise ning tagaamortide madalamasse asendisse seadmise järgselt tundus välimus juba palju "õigem". Samuti sai katsetatud üht kroomipuhastus-toodet (Autosol) nii kroom- kui ka värvipindadel. Tulemus : kroompinnad säravad kui uued ja isegi summuti pealt pooled pindmised roostetäpid kadunud. Sama müstiline efekt kordus roostekirmega värvipindadel. Kogu töö eesmärgiks oli siiski pindade puhastamine ja roostepesade sügavuse väljaselgitamine. Selgus et leegitorul ja summutil liialt palju kivitäkkeid-pisimõlke ja roostekahjustusi. Peab korralikumaid otsima hakkama.
Pump sobib paagialustesse kinnitustesse nagu rusikas silmaauku kuid ilmselt tasuks ajastutruuduse huvides muretseda ka veel varasem (ilma alumise alumiiniumjalata) versioon.
Huvitav tähelepanek : hoolimata dekaadidepikkusest välitingimustes seismisest avanevad kõik poldid-mutrid kergelt ja tavavõtmeid kasutades.
Pump sobib paagialustesse kinnitustesse nagu rusikas silmaauku kuid ilmselt tasuks ajastutruuduse huvides muretseda ka veel varasem (ilma alumise alumiiniumjalata) versioon.
Huvitav tähelepanek : hoolimata dekaadidepikkusest välitingimustes seismisest avanevad kõik poldid-mutrid kergelt ja tavavõtmeid kasutades.