18-09-2009, 08:22 AM
(17-09-2009, 17:48 PM)krjaak Kirjutas: minul läks üle 10 kilo liivapritss, keevitus ja kruntimine. tiibadel tehti pühjalikud keevitused ja põhja lapiti ka mitmes kohas, liivaprits oli seest ja väljast ja kõik keredetailid va liistud. Töökoda oli parila auto, väga korralik töö ja hea suhtumisega koht.Su masinaga tehtut on kena vaadata. 10 keek ei ole sellise kena "kõik ühest kohast" metallitöö eest üldse mitte paju. Kas Sul pritsi järel aga metall ka nt traatkettaga üle käidi? Nii kapitaalse lähenemise puhul oleks võinud soovitavalt isegi nn täismängu teha: liivaprits - roostemuundur (mis passiveerib) - traathari (kuivanud muundur maha) - happekrunt - (epo-)krunt. Annaks meelerahu, et värvivigastuse puhul ussitama ei hakka...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"