Sportrooli legaalsusest
#2

Viimasel ajal on minust saanud AM foorumi seadusespetsSmile

Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded

Kood 302. Rooliratas

Nõuded: 1) rooliratas peab vastama sõiduki valmistaja nõuetele;

2) mitmel sõiduki tüübil kasutatav rooliratas («generalsteeringcontrol») peab omama E-reeglile nr 12 või direktiivile 74/297/EMÜ vastavuse sertifikaati ja valmistaja tõendit selle kohta, millisele sõiduki tüübile on rooliratas sobiv. Sertifikaadi puudumisel peab ARK määrama rooliratta kõlblikkuse ekspertiisi ja tegema nõuetele vastavuse kohta märkuse sõiduki registreerimistunnistusele. Turvapadjaga rooliratta asendamine ilma turvapadjata roolirattaga on keelatud.

[RTL 2009, 1, 5 – jõust. 10.01.2009]

Kontrollimine: 1) TÜ – vaatluse ja mõõdulindiga vastavalt direktiivile 96/96/EÜ (paranduste direktiivid 1999/52/EÜ, 2001/9/EÜ ja 2001/11/EÜ);

2) TK ja TJV katsetustel vastavalt E-reegli nr 12/03 või direktiivi 74/297/EMÜ (paranduste direktiiv 91/662/EMÜ) metoodikale.


Ma hetkel ausalt öeldes ei viitsi neid eurodirektiive otsima hakata, aga põhimõtteliselt peab roolil olema sertifikaat või siis tuleb teha tüübikinnitus.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Sportrooli legaalsusest - Autor: Tambets - 02-10-2009, 00:05 AM
RE: Sportrooli legaalsusest - Autor: Pyhaw - 02-10-2009, 02:13 AM
RE: Sportrooli legaalsusest - Autor: Tambets - 02-10-2009, 08:03 AM
RE: Sportrooli legaalsusest - Autor: ryblik1 - 02-10-2009, 09:53 AM
RE: Sportrooli legaalsusest - Autor: 41Degree - 02-10-2009, 12:50 PM
RE: Sportrooli legaalsusest - Autor: miniest - 03-10-2009, 01:25 AM
RE: Sportrooli legaalsusest - Autor: 41Degree - 03-10-2009, 17:00 PM
RE: Sportrooli legaalsusest - Autor: Jesper - 03-10-2009, 22:29 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne