05-10-2009, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2009, 12:17 PM ja muutjaks oli koterman.)
Täpselt nii.
A peamine sõnum on selles, et nn 'mässamine' ja 'väljakujunenud käsitluste ja võtete uudne rakendamine' on väga hea tööstiil. See ergutab nii asjaosalist kui ka kõiki ümberkaudseid, ja vahel toob ka tõseti üllatavaid tulemusi. Tõsi, ilmselt on ka üksikuid tagasilööke - ilmselt lendas sellise kiiruse juures lõpuks tagasilla ülekanne, purunesid spidomeetritross ja vändaliuad, ja, võib oletada, hukkusid kangelastena piduritrumlid (eeldame, et tegu on päris loo, mitte luulega)
Aga milline tehnilise mõtte lend
Sestap - Kentucky poisid, edasi!
k
[
A peamine sõnum on selles, et nn 'mässamine' ja 'väljakujunenud käsitluste ja võtete uudne rakendamine' on väga hea tööstiil. See ergutab nii asjaosalist kui ka kõiki ümberkaudseid, ja vahel toob ka tõseti üllatavaid tulemusi. Tõsi, ilmselt on ka üksikuid tagasilööke - ilmselt lendas sellise kiiruse juures lõpuks tagasilla ülekanne, purunesid spidomeetritross ja vändaliuad, ja, võib oletada, hukkusid kangelastena piduritrumlid (eeldame, et tegu on päris loo, mitte luulega)
Aga milline tehnilise mõtte lend
Sestap - Kentucky poisid, edasi!
k
(02-10-2009, 16:42 PM)zazik Kirjutas: [quote='koterman' pid='233952' dateline='1254402902']Saan ma selle võõrkeelse jutu sisust õigesti aru, et 21-sele Volgale pandi teine 3k kast jadamisi alla, mille tulemusena hakkas Volga 180km/h
Et siin vapratel ehitajatel tuju nulli ei langeks v vähemalt sinna ei jääks, Суть, значит, такова. Жил-был любитель 21-й Волги. [quote='Varblane' pid='231368' dateline='1250193319']
[