#4

(06-10-2009, 21:40 PM)holz Kirjutas:  Kahvel on tavaline. Rattast ei ole palju järgi, aga raud on tugev.

Kaalusin osta.ee's alguses selle ostmist, aga kuna isendit oli vähe järel ja mul on erakogus olemas üsna korralikud sirbikujulise kahvliga Ankeri jäänused, siis lõpuks loobusin teatud tasemel üle pakkumast.

Palju õnne soetuse puhul ning pikka meelt taastamisel!

(06-10-2009, 21:40 PM)holz Kirjutas:  Ühes kohas on augu sisse kulutanud, kui selle paikamise kohta nõu saaksin, oleksin tänulik. Ankeri taastamine läheks keeruliseks, tahan teha vanadest juppidest sõiduratta.

Tavaline MIG-keevitus raami paikamisel abiks. Minu rekord paikamisel on ca 50 keevitust kogu rattaraami peale (ja lisaks kogu tagakahvli väljavahetamine) 1940.a. Ilmarise naisteratta taastamisel. Vt http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=27729 . Kaasfoorumlane 1661 ehk Toomas vast võib pajatada, mis seisus selle raam oli siis, kui ma selle isendi soetasin...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Anker - Autor: holz - 05-10-2009, 22:55 PM
RE: Anker - Autor: valdo - 05-10-2009, 23:22 PM
RE: Anker - Autor: holz - 06-10-2009, 21:40 PM
RE: Anker - Autor: valdo - 06-10-2009, 23:44 PM
RE: Anker - Autor: holz - 20-10-2009, 18:48 PM
RE: Anker - Autor: valdo - 20-10-2009, 20:01 PM
RE: Anker - Autor: holz - 20-10-2009, 21:24 PM
RE: Anker - Autor: valdo - 20-10-2009, 22:09 PM
RE: Anker - Autor: holz - 11-06-2010, 19:18 PM
RE: Anker - Autor: holz - 08-07-2010, 11:42 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne