18-10-2009, 23:37 PM
(12-10-2009, 12:09 PM)Kaits74 Kirjutas:(11-10-2009, 22:23 PM)madeinussr Kirjutas: Tere, räägi oled sa oma uue kolviga juba mõned kilomeetrid sõitnud ka? Kuidas vastu peab jne. Täna just sõber kurtis, et rsk jookseb kokku suht kohe, samuti Reinult ostetud kolb sees, 2 remont.Kahjuks ei oska midagi hetkel oma kogemuste põhjal arvata.
Kolb seisab siiani koos sõrmega riiulis.
Leidsin oma varudest enam vähem töökõlbuliku kasutatud kolvi. Oli puudu üks rõnga tihvt, mille ärandasin siis katkisest. Panin Zigulli rõngad peale ja siiani on igas asendis töötanud.
Uue R2. remondi kolvi pealepanek on aja küsimus.
Plaanin siin kokku laduda ühte kummipuksidel mootorit, millele mul hetkel töökõlbuliku raami pole. Eks tuleb leiutada väike adapter mootori esiosa kinnitamiseks jäigale raamile. Ja ilmselt sinna saab see 2. remondi kolb sisse ehitatud.
NB! Kas see sinu sõber lasi kusagil oma silindri ka ära teha? Kui jooksis kinni kas ta silindri võttis maha ja mida seal nägi? Kui tihedalt see kolb alguses silindris istus?
Nii nüüd infot veidi rohkem sõbra ratta kohta, esimest korda pani 2 rem kolvi juba eelnevalt puuritud silindrisse. Sellega jooksis suht kiirelt kokku, ei tahtnud kuidagi käia ka, peal oli vist Mikuni karpa. Silindri võttis maha ja nägi, et kolb on silindrisse kinni paisunud, midagi ära polnud lõhkunud. Hiljem lasi sama kolvi järgi teise silindri puurida ja pani lada rõnga(d). Ei teagi täpselt mitu, aga midagi tal seal puruks läks. Nüüd lasi 2*20 min kohapeal töötada ja läks põllupeale proovima. Olevat päris kenasti pöördesse läind ja kenasti sõitnud. Viimased uudised, mis mulle täna saabusid oli, et mootor jooksis jälle kokku ja sedakorda ikka korralikult. Arvatavasti kolvis auk või siis rõngad väga kinni, kompressiooni pole.
Sinu militaarratta kohta oskan ainult head öelda, väga stiilne näeb välja. Natukene häirib ainult see, et osa asju ikka läigivad, miks siis juba kõike ühtlaselt ära ei värvinud? On mingi videolõiguke ka sõiduprotsessist?