25-10-2009, 08:47 AM
(24-10-2009, 18:57 PM)MägiAivar2 Kirjutas: Kõige lihtsam lase teha diagnostika.
Kui on väntvõlli andur või nuka oma siis mis puudutab mootorit on sul "Check engine" tuli armatuuris, see kollane.Kui see põleb siis on jutt pisut teine seal
Diagnostikast sa ei pääse nagunii.(Seda saad ka ise lihtsalt seal teha, kuna juhtsüsteemis on tal funktsioon olemas, aga selle peab üle kontrollima)selle viimase väite.
Lase mõõta kõike seal töörezhiimil, see annab ka sulle süüte välja seal jne.
Kas check engine põleb või ei põle armatuuris?
Ja kui ei põle kontrolli kas ta üldse põleb?
Keerad süüte sisse ja peab põlema seal ja 3 seki pärast peale käivitamist kustuma.
Esialgu ära rihma kallale tuiska.Samas vaata autodatast hooldus välpa õli ja rihm mis talle ette on nähtud.Minu mäletamist mööda oli õli 15 000 järel ja rihm oli kas sama või *2*3samapalju.Ei mäleta enam peast
Käisin Opelaasis paar päeva tagasi diagnostikas, vaadati nii töötava mootoriga, kui ka mitte töötava ning kõik andurid töötavad, sest diagn ei näidanud mitte ühtegi viga. Samas arvasid nad, et viga võib olla EGR klapis, kuid seda ma katekooriliselt ei usu, siis peaks mootor käivituma kehvalt ka külmast peast, kuid just vastupidi, külmast läheb poolest pöördest, aga soojalt ning leigelt läheb mõnikord raskelt st käiad jupp aega.
Käisin ka teises kohas diagnostikas, seal täpselt sama tulemus, kõik on korras. Sinna Pärnu mnt Tuudurisse pole veel läinud.
Kas diagnostika näitab koheselt ära kui mõni andur töötab sandisti või kehvalt või diagnostika näitab alles siis vea kui andur on konkreetselt peetis?
"check engine" tuli on muidu töökorras, pannes võtme süüteasendisse, aga peale mootori käivitumist kustub nõuetekohaselt ära.