29-10-2009, 00:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2009, 00:37 AM ja muutjaks oli rollfix.)
Nagu eelpool juba mainitud, ongi see auk(samuti kohanud üsna mitmetel pumpadel, sõltuvalt tootjast ja mudelist) kontroll- e. teabeava selleks puhuks kui ta ,,otsas,, on. Ja see veepump on uuena üks odavamaid 
Ning veel-see kõrv, mis asub ülevalpool on loodud pingutamiseks, samas on vana pumpa selle abil ka kõige mugavam lahti kangutada ( ja nad on ikka päris kõvasti vahest kinni ) aga olen ka eemaldades ta ära murdnud. Nõnda ei soovita ma kindlasti vana pumbaga jantida kuid ,,kogemus on kamm mille elu kingib juba kiilaks jäänule,,.
Lp. 13 piisab on eelpool küll seletanud kenasti aga unustanud et üsna paljudel autodel ( Opelil minu mäletamist mööda oli ikka 4 polti kiksi poldist eraldi) on mõlemad rihmarattad ( vahest ka kolm ) ühe kiksi poldiga kinni. Ja see tuleb lahti saada neljas või viies käik sisse lülitades ja käsipidur peale tõmmates (kui töötab ). Aga automaatkastiga mis saab? ( ise teinud mitmeid
).
Ja enne käivitamist uue rihmaga on ikka ohutum korra käsitsi proovida ning ka mitte suure hoo ja toore jõuga ( ka muskli jõul saab klapi kõveraks ).

Ning veel-see kõrv, mis asub ülevalpool on loodud pingutamiseks, samas on vana pumpa selle abil ka kõige mugavam lahti kangutada ( ja nad on ikka päris kõvasti vahest kinni ) aga olen ka eemaldades ta ära murdnud. Nõnda ei soovita ma kindlasti vana pumbaga jantida kuid ,,kogemus on kamm mille elu kingib juba kiilaks jäänule,,.
Lp. 13 piisab on eelpool küll seletanud kenasti aga unustanud et üsna paljudel autodel ( Opelil minu mäletamist mööda oli ikka 4 polti kiksi poldist eraldi) on mõlemad rihmarattad ( vahest ka kolm ) ühe kiksi poldiga kinni. Ja see tuleb lahti saada neljas või viies käik sisse lülitades ja käsipidur peale tõmmates (kui töötab ). Aga automaatkastiga mis saab? ( ise teinud mitmeid

Ja enne käivitamist uue rihmaga on ikka ohutum korra käsitsi proovida ning ka mitte suure hoo ja toore jõuga ( ka muskli jõul saab klapi kõveraks ).