01-11-2009, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2009, 18:12 PM ja muutjaks oli kopraonu.)
Aga,et rääkida veel saagast siis:
Kui mina sain masina oli sellel üks viga teises kinni:
*karburaatori jalg ära paindunud,külmalt tööle ei saanud
*jahutus süsteemi vedeliku väljalaskmise kraanid ei pidanud
*süütepool lühistunud
*auto oli nagu sisebassein põrand ujus veest
*esiklaas mõraga
*summutil sõelda lahti
*tagumised pidurid ei tööta vedelikku lekkis süsteemist
*esirataste kokkujooks vale
*roolikarbil suur lõtk, peale keeramata,kes teab,mis ajast.
*värvkatte seisukord kohutav
*kui auto ostsin oli tagaluuk värvita ja roostetas pealt mõnusalt
Aga autost endast:
Valmistatud 1977.a lõpp või 1978.a algus. Kuulunud Tartu rajooni sidevõrgule
kuni 1993.a, ilmselt mingi kõrgema tegelase auto. Enne minu kätte jõudmist
oli auto 3.a väljas seisnud tänava ääres.
Plaaanid:
Teha ajastukohaseks nii palju kui võimalik, visooon on mul midagi sellist teha:
![[Pilt: Gaz24_82_1.JPG]](http://www.volga.ee/images/martin/Gaz24/Gaz24_82_1.JPG)
Selle vahega,et ees on vanatüübi udulaternad ja ilma puhvriteta stanged.
Ma siiski tahaksin loota,et jõuan selleni,millal vot seda ei tea lubada.
Hetkel ootab kere keevitamist,lisaks mõned pisemad (mitte väga defitsiitsed osad) puudus. Teha on palju aga võimatu pole ka midagi on ka hullemaid asju üles ehitatud. Hetkel seisab asi puhtalt rahapuuduse taga kinni,oleks
see probleem lahendatud saaks esisilla,bensiinipaagi,tiivad uksed ka liivapritsis lasta ära teha ja siis pärast värvida. Kuid jah, tahta võib palju aga kas see ka midagi muudab?
Aga ei ole ainult kere vaid ka muude asjadega tegeldud,mis autoga seonduvad ja peaks taastamise protsessi juurde kuuluma:
![[Pilt: tn_IMGP0382.JPG]](http://img3.imagebanana.com/img/f0wtw81/tn_IMGP0382.JPG)
![[Pilt: tn_IMGP00161.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/tn_IMGP00161.JPG)
Erinevaid detaile,mis originaalis on tsingitud olnud.Teisel fotol esimene
rpoovi tsinkimine, tööd teostatud Võrus.
![[Pilt: tn_IMGP00151.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/tn_IMGP00151.JPG)
Raamat, mis mind GAZ 24 alal üsna palju harinud on.
![[Pilt: tn_IMG_12971.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/tn_IMG_12971.JPG)
madala surveastme plokikaas, millel on mõningad antifriisi kasutamise järjed
sees, hetkel remondis.
Mootor ilmselt 1982/83.a vahetatud, läbisõit on kusagil 23.000km töötas hästi, vajab vaid tihendite vahetust ilmselt.
![[Pilt: tn_IMG_12951.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/tn_IMG_12951.JPG)
Originaal polte,mis tuleb ka ilmselt kunagi ära tsinkida
![[Pilt: tn_P1010044K.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/tn_P1010044K.JPG)
Vanatüübi tagatuled ja suunatuled ,mis said ostetud 2008.a
![[Pilt: tn_IMG_130211.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/tn_IMG_130211.JPG)
Happekrunt,mida kasutasin kere jt detailide värvimise,mis said
liivapritsiga tehtud.
Kui kellegil on mingeid ideid, soovitusi, küsimusi või teab, lähemalt 1978.a GAZ 24 rääkida, siis palun kirjutage julgelt.
Kui mina sain masina oli sellel üks viga teises kinni:
*karburaatori jalg ära paindunud,külmalt tööle ei saanud
*jahutus süsteemi vedeliku väljalaskmise kraanid ei pidanud
*süütepool lühistunud
*auto oli nagu sisebassein põrand ujus veest
*esiklaas mõraga
*summutil sõelda lahti
*tagumised pidurid ei tööta vedelikku lekkis süsteemist
*esirataste kokkujooks vale
*roolikarbil suur lõtk, peale keeramata,kes teab,mis ajast.
*värvkatte seisukord kohutav
*kui auto ostsin oli tagaluuk värvita ja roostetas pealt mõnusalt
Aga autost endast:
Valmistatud 1977.a lõpp või 1978.a algus. Kuulunud Tartu rajooni sidevõrgule
kuni 1993.a, ilmselt mingi kõrgema tegelase auto. Enne minu kätte jõudmist
oli auto 3.a väljas seisnud tänava ääres.
Plaaanid:
Teha ajastukohaseks nii palju kui võimalik, visooon on mul midagi sellist teha:
Selle vahega,et ees on vanatüübi udulaternad ja ilma puhvriteta stanged.
Ma siiski tahaksin loota,et jõuan selleni,millal vot seda ei tea lubada.
Hetkel ootab kere keevitamist,lisaks mõned pisemad (mitte väga defitsiitsed osad) puudus. Teha on palju aga võimatu pole ka midagi on ka hullemaid asju üles ehitatud. Hetkel seisab asi puhtalt rahapuuduse taga kinni,oleks
see probleem lahendatud saaks esisilla,bensiinipaagi,tiivad uksed ka liivapritsis lasta ära teha ja siis pärast värvida. Kuid jah, tahta võib palju aga kas see ka midagi muudab?
Aga ei ole ainult kere vaid ka muude asjadega tegeldud,mis autoga seonduvad ja peaks taastamise protsessi juurde kuuluma:
Erinevaid detaile,mis originaalis on tsingitud olnud.Teisel fotol esimene
rpoovi tsinkimine, tööd teostatud Võrus.
Raamat, mis mind GAZ 24 alal üsna palju harinud on.
madala surveastme plokikaas, millel on mõningad antifriisi kasutamise järjed
sees, hetkel remondis.
Mootor ilmselt 1982/83.a vahetatud, läbisõit on kusagil 23.000km töötas hästi, vajab vaid tihendite vahetust ilmselt.
Originaal polte,mis tuleb ka ilmselt kunagi ära tsinkida
Vanatüübi tagatuled ja suunatuled ,mis said ostetud 2008.a
Happekrunt,mida kasutasin kere jt detailide värvimise,mis said
liivapritsiga tehtud.
Kui kellegil on mingeid ideid, soovitusi, küsimusi või teab, lähemalt 1978.a GAZ 24 rääkida, siis palun kirjutage julgelt.