03-11-2009, 23:54 PM
Väntvõll peab vastu, kuid soovitav on kasutada invasõiduki mootori kepsulaagreid parema separaatori materjali tõttu.
Väntvõlli võiks 16mm pealt maha treida ja ka tekkiva karteri mahu rõngastega täita.Nõrgimaks lüliks selle mootori juures on kolb.Kui võimalik,siis võiks paisumispilule allapoole keevitusega punkti panna.Kindlasti peab kolbi kinnijooksmise vältimiseks külgedelt ümber sõrmeaugu 0.2-0,3mm peenemaks
viilima.Peale neid täiustusi,nii uskumatu kui see ka tundub käib see mootor kuni 8000 pööret.
Silindri parandamisest niipalju,et ülevoolukanal peab ülevalt kitsenema,et segu
kiirus pidevalt tõuseks.Mingil juhul ei tohi kolb olla ass akende alaäärest madalamal!Pigem olgu 0,2mm kõrgemal.Kolvipeal tuleks kumerus siledaks treida
nii,et keskele jääb 15mm puutumata pinda(segu ei keera nurgataha).Akende servadest tõmmatud sirged peaks kohtuma silindri tagaseinas,et segul oleks kindel suund ja juga ei hajuks.Väljalaske kõrgust suurendada ei soovita,kuid laiust küll.Ülevooluakent ei saa samuti eriti suurendada,sest siis ei saa enam kanalit ahenevana kujundada.Segujoale üle 3 kraadi tõusu anda ei tohi,sest siis jäävad kolvi peale heitgaasid.Uuemal ajal antakse ülaservale isegi väike
langus,et segu hakkaks kolvi pealt üles tõusma ja ei tekiks keeriseid.
Summuti koonus peaks hakkama kohe peale silindrit ja leegitorudest tuleks
loobuda.
Peale neid täiustusi liigub see ratas ikka uskumatult edasi ja sama mahuga
Cz ei pakkunud konkurentsi.Krossirajal sai takistuseks mootori suur kaal ja mõõdud.Seepärast mindigi Planeta spordi peale üle.
Inimene,kellel oli üks paremini liikuvaid Iz tüüpi rattaid on kindlasti nõus lähemalt asjast lähemalt rääkima.Tel.53450328
Väntvõlli võiks 16mm pealt maha treida ja ka tekkiva karteri mahu rõngastega täita.Nõrgimaks lüliks selle mootori juures on kolb.Kui võimalik,siis võiks paisumispilule allapoole keevitusega punkti panna.Kindlasti peab kolbi kinnijooksmise vältimiseks külgedelt ümber sõrmeaugu 0.2-0,3mm peenemaks
viilima.Peale neid täiustusi,nii uskumatu kui see ka tundub käib see mootor kuni 8000 pööret.
Silindri parandamisest niipalju,et ülevoolukanal peab ülevalt kitsenema,et segu
kiirus pidevalt tõuseks.Mingil juhul ei tohi kolb olla ass akende alaäärest madalamal!Pigem olgu 0,2mm kõrgemal.Kolvipeal tuleks kumerus siledaks treida
nii,et keskele jääb 15mm puutumata pinda(segu ei keera nurgataha).Akende servadest tõmmatud sirged peaks kohtuma silindri tagaseinas,et segul oleks kindel suund ja juga ei hajuks.Väljalaske kõrgust suurendada ei soovita,kuid laiust küll.Ülevooluakent ei saa samuti eriti suurendada,sest siis ei saa enam kanalit ahenevana kujundada.Segujoale üle 3 kraadi tõusu anda ei tohi,sest siis jäävad kolvi peale heitgaasid.Uuemal ajal antakse ülaservale isegi väike
langus,et segu hakkaks kolvi pealt üles tõusma ja ei tekiks keeriseid.
Summuti koonus peaks hakkama kohe peale silindrit ja leegitorudest tuleks
loobuda.
Peale neid täiustusi liigub see ratas ikka uskumatult edasi ja sama mahuga
Cz ei pakkunud konkurentsi.Krossirajal sai takistuseks mootori suur kaal ja mõõdud.Seepärast mindigi Planeta spordi peale üle.
Inimene,kellel oli üks paremini liikuvaid Iz tüüpi rattaid on kindlasti nõus lähemalt asjast lähemalt rääkima.Tel.53450328