05-11-2009, 12:24 PM
(29-10-2009, 00:24 AM)rollfix Kirjutas: 13 piisab on eelpool küll seletanud kenasti aga unustanud et üsna paljudel autodel ( Opelil minu mäletamist mööda oli ikka 4 polti kiksi poldist eraldi) on mõlemad rihmarattad ( vahest ka kolm ) ühe kiksi poldiga kinni.ununes tõesti - kui "kiksipoldina" väntvõlli keskel asuvat mõtleme, siis väiksematel motodel (mis ka teemaalgatajal) oli vist tõesti vaja ka see lahti päästa. Samas mu viidatud motol ei ole seda vaja puutuda - "generaatoriseib" on kuue (6mm) poldikesega kinni

eile vahetasin kaasa peugeot 307 hammasrihma - sain kinnitust arvamusele, et autotootjad teevad hammasrihmavahetuse tavakodanikule raskemaks, kasutades "asjassekuuluvate poltidena" vähemlevinud peadega polte: PSA grupi toodangu esindajal tuli rihmavahetuseks eemaldada üks mootoripadi ning see oli nii kere kui mootori küljes kinni torx50 poltidega.
niiet "rihmavahetuse õpetuse" lisaks võiks öelda: ole valmis otsima-soetama võtmeid, mida Sul ei ole ning mida "kõrvalasuvast ehituspoest" leida ei pruugi.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"