30-11-2009, 11:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2011, 11:51 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Ketipoolt tehtud vigastused küljekaanele paikasin alumiiniumplekiga. Löikasin ja painutasin teist veidi ning liimisin siis silikoonliimiga pleki kaane külge.
Mootoriesine ketilainetepüüdja jäis siis rulliku näol välja selline nagu pildil. Oma töö tegi ta testisöidul kenasti.
Tagasuunaja külgepandult:
Pildil tundub kett küll lödva, kuid pingumale teda rohkem panna ei tohi, sest reguleerisin ta tagakiige sellises asendis, kus kett on köige enam pingul. Nii kiige allasendis tundubki ta megalödva.
Krossirajal, kus seekord käisin, suuri küppeid ei olnud, kuid seeeest lainelisi sirgeid väga palju. Ketiga probleeme enam ei esinenud. Tundub et sain selle vea likvideeritud. Avastasin aga midagi uut jälle, mis vaja ringi teha:
1) Piduripedaal tuleb viia ikka päkast allpoole
2) pinnas tollel rajal oli kivina ja köva. Peale kukkumist vasemale küljele oli mul söit söidetud tolleks päevaks (önneks juba päeva löpupoole), sest käiguvahetus hoob vöttis omale huvitavama kuju ning käike enam vahetada ei saanud. Metall aga sellel nii köva, et kohapeal sirgeks teha polnud vöimalik. Seega ei ole normaalne, et peale ühte tühist külili kukkumist väiksel kiirusel peab söidu katkestama, kuna hoob köver. Pean käiguvahetushoova kas vahetama vöi ümberehitama. Sellist on vaja, nagu teistel krossikatel, kus ots on liigendiga ning peale kukkumist vedru selle tagasi lükkab. Samas tuleb selle probleemi lahendus leida ka piduripedaalile.
Mootoriesine ketilainetepüüdja jäis siis rulliku näol välja selline nagu pildil. Oma töö tegi ta testisöidul kenasti.
Tagasuunaja külgepandult:
Pildil tundub kett küll lödva, kuid pingumale teda rohkem panna ei tohi, sest reguleerisin ta tagakiige sellises asendis, kus kett on köige enam pingul. Nii kiige allasendis tundubki ta megalödva.
Krossirajal, kus seekord käisin, suuri küppeid ei olnud, kuid seeeest lainelisi sirgeid väga palju. Ketiga probleeme enam ei esinenud. Tundub et sain selle vea likvideeritud. Avastasin aga midagi uut jälle, mis vaja ringi teha:
1) Piduripedaal tuleb viia ikka päkast allpoole
2) pinnas tollel rajal oli kivina ja köva. Peale kukkumist vasemale küljele oli mul söit söidetud tolleks päevaks (önneks juba päeva löpupoole), sest käiguvahetus hoob vöttis omale huvitavama kuju ning käike enam vahetada ei saanud. Metall aga sellel nii köva, et kohapeal sirgeks teha polnud vöimalik. Seega ei ole normaalne, et peale ühte tühist külili kukkumist väiksel kiirusel peab söidu katkestama, kuna hoob köver. Pean käiguvahetushoova kas vahetama vöi ümberehitama. Sellist on vaja, nagu teistel krossikatel, kus ots on liigendiga ning peale kukkumist vedru selle tagasi lükkab. Samas tuleb selle probleemi lahendus leida ka piduripedaalile.
Arrogance diminishes wisdom !