k-750 silindrid
#8

Võibolla soolol pole see kuumenemine nii tõsine, kuid korviga ja kiirema ülekandega on suvel ülekuumenemise oht väga suur.
Kolvi temperatuur pidi minema üle 170c, sest sel temperatuuril vajus kolb veel
oma raskusega läbi silindri.
Muidugi värvikiht oli kah pisut paks.
Kui ilmtingimata vaja siis lasta peale mingi õhuke kiht alumiinvärvi.
Puhtaks saab hästi terasharja või liivapritsiga.
Kui silindrid juba maas, siis õli lekkimise ja tolmu mootorisse sattumise vältimiseks võiks kas panna hermeetikuga või teha uued õlikindlast kummist
tihendid klapivedrude alla ja asendada väntvõlli vilttihend sk tihendiga.
Kanalite portimise vajadusest saab sisse vaadates ja katsudes ka pime aru.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
k-750 silindrid - Autor: mehike - 11-12-2009, 20:13 PM
RE: k-750 silindrid - Autor: 2715 - 11-12-2009, 20:50 PM
RE: k-750 silindrid - Autor: Veteran - 11-12-2009, 21:00 PM
RE: k-750 silindrid - Autor: Armex - 11-12-2009, 20:59 PM
RE: k-750 silindrid - Autor: 2715 - 11-12-2009, 21:49 PM
RE: k-750 silindrid - Autor: motamees - 11-12-2009, 22:42 PM
RE: k-750 silindrid - Autor: Armex - 11-12-2009, 22:47 PM
RE: k-750 silindrid - Autor: 2715 - 12-12-2009, 00:19 AM
RE: k-750 silindrid - Autor: motamees - 12-12-2009, 01:34 AM
RE: k-750 silindrid - Autor: mehike - 12-12-2009, 00:48 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne